Gå til innhold

Er det noen som har hatt fødselsdepresjon her ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan ha det gjennom svangerskapet eller er det bare etter fødsel ??

For jeg føler meg så tom innvendig selv om jeg er snart 12 uker på vei. Sier til alle at jeg gleder meg, men jeg kjenner ingen glede på noen ting. Bare glede over dattera mi på 2år og noen ganger mannen min.

Mannen min føler det samme av og til - hvorfor føler vi det slik. Det er så sårt og ha det slik. Snufs :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

ordet fødselsdepresjon er vel da ment som etter fødsel. Men det er nok ikke uvanelig å ha former for deprasjonen gjennom svangerskapet, men hva det kalles vet jeg ikke. Men jeg vet og om mange som ikke følte noe for barnet i magen før de kjente spark. Jeg blant annet skjønte ikke hva folk snakka om når de snakka som varmt om den 10mm lange spiren i magen. Men jeg ble skikkelig dårlig i uke 15 og ble da bekymret, men når alt var i orden fikk jeg følelsen av at jeg bar på et barn. Men aldri elskende følelse, men veldig ansvarsfølelse.

Så er det jo mange hormoner som herjer i kroppen, jeg gråt for ingenting under svangerskapet. Mange dager jeg syns var kjempetunge og ikke orka noe, og lurte på om det i det hele tatt var lurt å få barn. Men det var gode dager og.

Men er du urolig for hvorfor du føler slik syns jeg du burde ta kontakt med lege eller jordmor. De er nok vant til at gravide kan føle det sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...