Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Skrev på foreldrepengeskjemaet at jeg skal motta penger fra de og ikke arb.giver. Er det bare for de som ikke har noen arb.giver? Og får jeg mindre støtte da? Trenger svar
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Det angir bare hvem som skal foreta utbetalingen til deg, det kan da ikke være så vanskelig? Skal din arbeidsgiver sette penger inn på kontoen din eller skal NAV? Det er det du krysser av for.
Magehus Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Dersom arbeidsgiver betaler deg vanlig lønn, for så å få igjen dette fra NAV, skal du krysse av for at du mottar fra arbeidsgiver. Dersom du får foreldrepenger utbetalt fra NAV, skal du krysse av slik du har gjort. Pengemengden utbetalt avgjøres av om du har krysset av for 80% eller 100% dekning. Du har nok gjort rett;)
Magehus Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Oj. Kanskje jeg har hatt en bedre dag enn noen av de andre her..
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har hatt en veldig fin dag, mer ser jeg virker litt krass, slettes ikke meningen:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Det er virkelig ikke mulig som førstegans her å stille et seriøst spørsmål uten å få ordentlige svar her. Er ikke rart så mange her sitter igjen som alenemødre og går gravide alene! Skjønner at mannfolka går fra dere!
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Nei, det er virkelig ikke mulig som førstegangs her å stille et seriøst spørsmål uten å få ordentlige svar, det er dessuten virkelig ikke mulig å stille seriøse spørsmål her uten å få "uordentlige" svar heller... Det er blandet her som i den virkelige verden nemlig... At mannfolka går fra histen og pisten er en annen sak og har nok lite med deres gjøren på DiB...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå