Gå til innhold

å herregud, har jeg gjort feil nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev på foreldrepengeskjemaet at jeg skal motta penger fra de og ikke arb.giver.

Er det bare for de som ikke har noen arb.giver? Og får jeg mindre støtte da?

Trenger svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det angir bare hvem som skal foreta utbetalingen til deg, det kan da ikke være så vanskelig?

Skal din arbeidsgiver sette penger inn på kontoen din eller skal NAV?

Det er det du krysser av for.

Skrevet

Ja, nå får du ingen penger.

Skrevet

Dersom arbeidsgiver betaler deg vanlig lønn, for så å få igjen dette fra NAV, skal du krysse av for at du mottar fra arbeidsgiver.

Dersom du får foreldrepenger utbetalt fra NAV, skal du krysse av slik du har gjort. Pengemengden utbetalt avgjøres av om du har krysset av for 80% eller 100% dekning.

Du har nok gjort rett;)

Skrevet

Oj. Kanskje jeg har hatt en bedre dag enn noen av de andre her..

Skrevet

Jeg har hatt en veldig fin dag, mer ser jeg virker litt krass, slettes ikke meningen:)

Skrevet

Det er virkelig ikke mulig som førstegans her å stille et seriøst spørsmål uten å få ordentlige svar her.

Er ikke rart så mange her sitter igjen som alenemødre og går gravide alene! Skjønner at mannfolka går fra dere!

Skrevet

Nei, det er virkelig ikke mulig som førstegangs her å stille et seriøst spørsmål uten å få ordentlige svar, det er dessuten virkelig ikke mulig å stille seriøse spørsmål her uten å få "uordentlige" svar heller...

Det er blandet her som i den virkelige verden nemlig...

At mannfolka går fra histen og pisten er en annen sak og har nok lite med deres gjøren på DiB...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...