Gå til innhold

ringo og briokatalogen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når denne kommer i posten så får junior den som sin post. Velvillig leser han og peker på bildene den vil jeg ha og den vil jeg ha og den må vi kjøpe og den og den og den.. og så hører jeg ikke noe mer når vi kommer på butikken.

Akkurat som mor leser reklamen og bladene sine og den vil jeg ha og den må jeg kjøpe og den vil jeg ha..

men jeg har fått et par kommentarer fra andre om at den hel... katalogen blir gjemt eller kastet med engang så ikke barna får se den..

gjør dere det altså?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjør det samme som deg

snuppa mi, kommenterte det så fint nå i jula:

"åååå, endelig post bare til meg" :-)

husker selv hvor spennende det var når katalogene kom da jeg var liten, barna forstår vell at de ikke får alt de peker på! jeg bruker si noe sånt som ja den var fin, den kan du ønske deg til jul/bursdag..

Skrevet

alt slikt blir lagt i en bunke til barna, og så leser de i de helt til de er er utslitt og går i søpla :) De forlanger ikke alt mulig på butikken heller:)

Skrevet

Guttungen elsker å titte i slike kataloger og skjønner fint at en ikke kan kjøpe alt, men han kan ønske seg.

Lar de ligge så lenge han viser interesse for de eller de henger sammen.

Katalogen i seg selv er jo en super og ikke minst gratis leke :o)

Skrevet

Her kan vi sitte leeenge og kikke og peke og snakke om lekene i katalogen,stor stas når det er post til bare henne,sånn med barn på :)

Skrevet

Junior her også elsker å titte i disse katalogene..

Han finner ting han ønsker seg til bursdag og jul, eller bare titter rett og slett..

Han forlanger ingenting når vi er i butikken..

Skrevet

Gjer som deg! Han peker på alt han ønsker seg til bursdag:)

Skrevet

Leketøyskataloger er populært her i huset. Husker selv hvor stas detvar å sitte å bla gjennom gang på gang.

Krysse av og lage ønskelister.

Det samme gjør 5 åringen her i huset. Mye underholdning, selv om han ikke forlanger eller forventer å få alt han har krysset på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...