Gå til innhold

noen som savner drømmehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi brukte å se på drømmehagen kl 17.30 sammen med vår datter hver eneste dag..dette var det eneste programmet hun likte.. synes det er så feil at nrk velger å ta bort eneste programmet som er egnet til barn

under 2 år..

hvis du vil ha drømmehagen på nrk super til ditt/dine barn,

så signer for å få programmet på linken her:

-hvis du ikke allerede har gjort det da selfølgelig :)

http://www.underskrift.no/vis.asp?Kampanje=2498

sammen er vi sterkere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke det eneste som er egnet til barn under 2 år. Men det er kanskje det enest din likte. Stor forskjell det.

Men jeg synes det er supert at NRK bytter på litt så alle får noe dë liker på tur og orden.

Har ikke noe imot Drømmehagen, men kommer ikke til å savne det heller.

Skrevet

Jeg synes det er helt ok at de varierer litt jeg da. Drømmehagen kan man jo kjøpe på dvd også :)

Skrevet

for å være ærlig så akkurat det med at det er eneste programmet for barn under 2 år har jeg plukket opp fra noen andre :) og det er vel sikkert ikke det eneste som min jente liker..men så har det seg sånn at vi ikke er noen tv-slaver,så har ikke prøvd ut alt.. første gang jeg skrudde på tven for henne,var drømmehagen på, og det ble en hit, så holdte meg til det.. enkelt og greit..

Skrevet

min hadde gått seg lei av drømmehagen og vokst det av seg..

nå skulle jeg ønske de tok bort alt som heter disney channel.. for her er det et spetakkel uten like hvis ikke kanalen virker..

Skrevet

det er kanskje det,men så er jo unger vanedyr også,hihi=)

vet de har på dvd,men det er bare 3 episoder på hver dvd.. så da holder en dvd i 3 dager.. det blir litt vel dyrt i lengden..

Skrevet

huffda..=S

Skrevet

Men hvis dere ikke er noen tv-slaver så er det vel ikke noe problem at Drømmehagen er bort.

For meg virker de mest ihugga tilhengeren som noen av de verste tv-slavene. Dagen går liksom ikke rundt uten og da er det virkelig et problem, og de burde vært glade for at NRK hjelper dem ved fjerne programmet.

Skrevet

Barn kan se en episode igjen og igjen og igjen uten å gå lei, så en dvd holder ganske så lenge.

Har ikke tall på hvor mange ganger Hot Wheels filmen til eldstemann har fått kjørt seg.

Skrevet

gretten eller? trenger ikke å kalle meg ihugga!,vi klarer oss fint med et liv uten drømmehagen liksom..men er fint med et program hele familien liker,og det er bare for en halvtime! hadde det vært et problem,så hadde ikke lille jenta mi sovet.. men hun sover som en stein.. =)

mitt synspunkt på tv-slaver er de som ser så my på tv,at de bare må gjøre det,uten at det egentlig er noe interessant på selve tv`en..

som feks frokostquiz..

poenge mitt er at du trenger ikke å angripe meg(som bare vil prøve å hjelpe folk som ikke vil at drømmehagen skal gå av lufta) bare fordi du føler deg truffet!

Skrevet

Jeg forstår ikke dette Drømmehagen-hysteriet. De snakker jo ikke engang. Hva lærer barna av det? Det er helt latterlig med underskriftskampanjer for dette. Kjøp en DVD og kjør den på repeat.

Skrevet

Mi yngste (15 mnd) elsker drømmehagen. Men er ikke noe problem at den ikke går lenger. Hadde det ikke vært for at jeg er her inne fra tid til annen, hadde jeg ikke fått med meg at den var tatt av engang. Dvd er en fiiin ting :). De episodene er uansett så like at de like godt kan se den samme hver dag spør du meg...

Skrevet

hehehe jeg hadde ikke merket at den ble borte en gang før jeg leste noen innlegg her:) Blir litt sånn Juliskomakergatahysteriformeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...