Gå til innhold

Når kom magen?


Miranda_

Anbefalte innlegg

Jeg er 15+6, og ingen synlig mage her ennå. Men jeg merker det jo på buksene at de har blitt trangere, men det tar vel litt tid før jeg ser gravid ut.

 

Har dere fått skikkelig gravidmage? Når kom den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i 20 uke nå, mener det er et par uker siden det begynte å bli synlig men har fortsatt ikke veldig mye mage. Kan egentlig se ut som om jeg hare har spist litt for mye i jula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å vente å se :)

 

Synes dette er en litt kjedelig mellomfase. Har kommet over overraskelsen, uke 12 er passert, alle er informert om graviditeten. Nå venter jeg på ordinær UL, bevegelse og mage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min mage har kommet den siste uka..

er ikke så mye enda, men det er sånn at de som vet jeg er gravid er begynt å kommentere det:)

er nå i uke 18-19..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage "hoppet" ut rundt nyttårsaften :) Er 19 + 3 og det viser ganske godt. Klarer ikke skjule det ihvertfall.

 

Før nyttårsaften hadde jeg en liten kul i noen uker, som kunne forveksles med hvalpefett..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 + 4 uker på vei. Det er tydelig å se at jeg er gravid nå. Magen min kom sånn smått etter uke 12. Jeg har ikke masse magefett, så det var lett å se at det er en "gravidmage" jeg hadde fått og at det ikke var "juleribba".. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...