snuppe<3mai10 Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 En kollega av meg har jobbet på legekontor, og fortalte at det er vanlig at urinen lukter vondt ved urinveisinfeksjon..
Pinguuu Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 Okei, kan en ha det uten å ha vondt? Lukter nesten salmiak, hatt de siden jeg vart gravid...
Trolleliten Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 He, he jeg og har det. Føler det stinker skikkelig.... Godt å vite at det er flere som føler det slik (selvom det ikke hjelper noe på lukta)
Hurra <3 Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Det er visst helt normalt under graviditet.. Men du tar vel med urinprøve på hver kontroll? Og da tester de bl.a for urinveisinfeksjon.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 har det selv av og til... men legen sa ikke noe på urin prøven min på første kontroll.. eneste han så var sult i urinen.. (han kunne se at jeg ikke fikk i meg nok mat der)
Pinguuu Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2010 Skal på første kontroll på mandag, er da 15+2. Skal høre med legen da. Trur jeg lekker også, får jeg føler jeg stinker hele tida Orker ikke å være enn stink bombe!!! Men litt greit og vite at andre også stinker hehe
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 heldigvis stinker det bare på.. av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå