Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Kan jeg være moden selv om slimproppen ikke har gått? Føler liksom at det er den jeg venter på, men er jo ikke alle som ser noe til den. Forrige gang gjorde jeg ikke det, men da startet det jo med vannavgang.
Herkules Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Det kan du . Du kan jo ha gått glipp av den også Jeg gikk slimproppen 2 min før jeg fikk en sjekk og da var jeg 2 cm åpen og myk (fødte dagen etter )
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 Kan den ha falt i do liksom? Kjennes veldig ut som det har vært en del modning, har hatt mye vonde kynnere og murring de siste ukene så.. Håper det skjer noe snart!
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 jeg har heller ikke sett noe til min slimpropp... har vel ikke sett så mye til noen tegn egentlig!!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2010 Nei samme her.. Jeg overser elegant alle vondter jeg har, for har ikke trua på at det er noe i det. Sikkert bare mas eller modning..
Herkules Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Ja den kan ha falt i do Med første så plasket den i do når jeg tørket meg jeg snudde meg for å se men da gikk vannet. glemte derfor hele slimproppen Fødte 47 timer senere med nr 2 så var det blodig slim på papiret Ingen av mine hadde jeg noen vondter før riene kom - som kastet på Plutselig føder dere
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Jeg så iikke noe til slimproppen sist jeg fødte. Ventet også på at den skulle gå, men spørs om den ikke kom da vannet gikk...
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Jeg så ikke noe til den første gang. Fødselen startet med vannavgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå