Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 X'en og jeg er uenig om navn til den kommende jenta Vi bor ikke sammen lenger og han er helt bestemt på at hun skal hete det ene navnet, mens jeg liker det andre myyye bedre... Hva synes dere? Og hva gjør vi når vi ikke blir enige? Vi kommuniserer ikke akkurat så godt, så vet ikke om vi klarer å bli enige, hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Pernille Og jeg må si at jeg mener at mor bestemmer navnet, hvis hun og bf ikke bor sammen og mor skal ha den daglige omsorgen.
Solskinnsdag Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Sara! Vakreste jentenavnet i verden! :-) Som min lille jente såklart heter. :-)
Lakenskrekk Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Hva med Sara Pernille ? :-) Så bruker du det navnet du liker i det daglige...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Unnskyld, men er det slik at veldig mange jenter heter Sara? I barnehagen og sånn... Var visst 4de mest populære navnet i 2008 eller noe slikt.
Solskinnsdag Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Var det mest populære navnet i 2007. Det året min datter er født. Men sålangt ingen verken i hennes barnehage eller min barnehage som heter det. :-) Og at hun skulle hete Sara hadde jeg allerede planlagt fra jeg selv var liten jente, så ble ikke valgt pga. poppis statusen, men oppkalling. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Alltid syntes Sara er et nydelig navn, men nå er det jo "alle" som heter det. Ville derfor gått for Pernille, som jeg også liker utrolig godt.
p-in-the-snow Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 hunden min heter sara. pernille er også veldig fin. klarer ikke å velge.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 8. januar 2010 #12 Skrevet 8. januar 2010 Det er så utrolig rart det der med poppis navn. Min eldste heter Sara og er født i 1998. Jeg har 2 andre jenter også. Når vi bodde i Oslo var de 4 førsteklasser med 30 barn i hver klasse. Ingen andre het Sara. Så flyttet vi og her er det heller ingen som heter Sara i klassen. Den eneste Sara jeg kjenner utenom gikk i bhg sammen med mellomste og ble født i 2004. MEN det er 2 stk Ida Emilie i samme klasse her og utrolig mange andre Idaer også Ja det ble jo en lang avhandling hehehe, men jeg synes det er så utrolig forskjellige navn. Sara er fint til både liten og stor. Internasjonalt. Pernille er kuult, men mulig ikke når man har passert 35? I tillegg høres det ikke kuult ut på engelsk.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #13 Skrevet 8. januar 2010 Hi her.. Jeg synes jo for så vidt også begge navnene er fine, og burde kanskje gi meg bare for fredens og det videre samarbeidets skyld saken er at jeg liker best litt korte navn, siden barnet får to lange etternavn... Takk for mange svar...
prebs Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Pernille er et av mine favorittnavn:) Sara er også fint, men det er mye mer poppis nå. Men dette blir bra uansett
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Sara er ett kjedelig navn slik som Emma. Det fins mange fine korte navn om det er det du vil ha.
Hildemor fra vest Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 Eldstejenten min heter Pernille så det liker jeg naturlig nok. Hun heter og Amalie til mellomnavn. Synes Sara og er nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå