Gå til innhold

Flere som kjenner sammentrekninger i livmoren i blant?


Miranda_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om det er kynnere er det normalt. Jeg har fått kynnere allerede. Hadde det masse sist, men ikke så tidlig som nå. Kjennes ut som om at noe klemmer hardt rundt livmora. Når magen blir litt større vil hele magen stramme seg. Det gir vist bebisen massasje. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har òg mange kynnarar. Mange i timen enkelte tider, mest om ettermiddagen. Slitsomt, og eg vert litt nærvøs av det, sjølv om det er normalt. Tykkjer liksom at det er litt for mange. Heile livmora blir hard. (Trøster meg litt med at livmora får god trening, slik at fødselen går lett... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var i uke 20 jeg fikk det sist. Hadde det masse og fødselen gikk faktisk ganske raskt. ;o) Tror man kan få noe for det om det blir veldig plagsomt. Det er nå i hvertfall et jeg har blitt fortalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er helt normalt sa jordmora til meg i dag. jeg er i uke 16 og har ate nå noen uker. sier det kommer tidligere når man går gavid flere ganger begynner kanskje litt senere med første. men ingen ting er normalt alt er forskjellig og det er jo spennende da i grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 16+5,og har sammentrekninger nesten hver dag. ofte mange ganger til dagen. kjennes ut som at livmora blir steinhard at noe strammer rundt den. merklig følelse :) så har jeg ofte (hver dag) lett "lea-mus" i livmora,dirrer lett. har lest at dette er helt normalt :) tegn på at livmora fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 16+5,og har sammentrekninger nesten hver dag. ofte mange ganger til dagen. kjennes ut som at livmora blir steinhard at noe strammer rundt den. merklig følelse :) så har jeg ofte (hver dag) lett "lea-mus" i livmora,dirrer lett. har lest at dette er helt normalt :) tegn på at livmora fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...