*dreamteam* Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Dere som samsover eller har gjort det. Hvor gamle var barna da dere sluttet? Jeg gjør det med lille og han er 6mnd.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 vi samsover enda når småen ønsker det. ville aldri nektet han nærhet han er 3 år (men han sovner selv uten meg da)
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Vi samsover delvis ennå, han skal helst sove i sin egen seng til kl 5-6, etter det får han komme over i vår seng når han vil. Kunne samsovet mer, men han romsterer så veldig at jeg ikke får sove. Han er snart 2 år.
*dreamteam* Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 Å det var godt å høre:) jeg vil ikke slutte med det, men får høre av kjentfolk at det snart er på tide nå... Han sovner i egen seng og ligger der til han våkner etter at vi har lagt oss.
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Det er mye folk mener om samsoving og amming Men enten gidder du ikke å fortelle at dere samsover, eller gidder du ikke å høre på hva de mener Enkelt og greit!
snowcake Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Enig med Kajsa... Har sagt og sier minst mulig om at vi samsover, har fått endel kommentarer i de årene vi har holdt på med det... Gjør det som kjennes best ut for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå