lille ma Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hei..Har to små gutter fra før..Casper og Jesper...venter en gutt til og liker navnet Jonatan...Er det noen andre alternativer som passer..har vel egentlig bestemt meg for Jonatan....
snartmammapåny Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 hihi, kjør på For klisje for min del, men om du liker det så hvorfor ikke
lille ma Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 klisje??? hvordan da??? Hvillket annet navn passer da? Casper Jesper og Bjarne???
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 hehe. syns det er koselig jeg. bor ei et par her i nærheten, de har to gutter og venter nå en til - der blir det jonatan eller sofie syns det er skøy jeg.
snartmammapåny Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Blir litt slik "brukt før", litt usikker på hvordan jeg skal forklare. Men det er jo bare min mening. Som jeg skrev, liker du det så kjør på. Hadde ikkje valgt Bjarne, for det navnet liker jeg ikke. Men andre kan jo like det fordi om. Blir nok vanskelig å finne et navn som faller naturlig inn i rekken siden hjernen forventer Jonatan. Alt annet vil nok muligens høres unaturlig ut i begynnelsen. Lykke til med valget.
jippiii Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 litt klisjè, helt enig....! jeg personlig ville ikke kalt mine 3 gutter det!men når du først har begynt på den reglen, må du vel nesten fullføre!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Jonatan.... Johan? Hehe, man må nesten fullføre rekka altså=P Casper, Jesper og Simen feks, klinger ikke så bra... De har ikke en tante som heter Sofie? Neeeeida, trøtthumoren har slått til ... Unnskyld =((
Jønimi #er gravid!# Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Syns det var tøft jeg!! Bare de ikke lever opp til forventningene i navnene da
Herkules Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 He he det er jo søtt da. Klart det må bli en Jonatan Hadde en gutt i bhg når jeg var liten som het det, tenkte på røverne uansett brødre jeg da
DK+2 Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Syns det var stilig jeg Jeg liker navnet Oliver og syns det hadde passet godt til de andre navnene.
Fjelljenten Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Hahaha... Nei, no måtte jeg le :-) hahahahahaha.... :-) :-) :-)
Hvitkløver2020 Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 He he..morsomt!! Vi har en Jonathan, men ingen av de andre! En gutt med ett annet navn da. Men jeg også liker alle de navnene, så om det ikke var de som ble brukt i fortellingen så kunne jeg brukt dem!!!!!!! Jonathan er fint da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå