Krokka og prinsessa Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Nå har vi stor stablebokser fra jysk, med lokk. Men ønsker en type reol med bokser i som kan tas ut. Forslag?
Verbena Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Ikea sin serie som heter Expedit også får man kjøpt kurver som passer inni hyllene! blandt annet noen i plast (blanke, røde og blå) som heter Lekman. vi har sånn på rommet til ungene å det er genialt! De kan dra de ut når de vil og de er lette å sette på plass igjen!
Hikken Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Vi har også expedit. Svær jævel i stua (5 x 5 hyller) med litt pene trådkurver og liten på rommet til frøkna med billige lyserosa kurver.
Lillebror og stoerebror Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er veldig opptatt av å bruke ting jeg allerede har og som jeg liker. Jeg har en bokhylle som jeg har malt i skagen (en litt grålig hvit) og inni har jeg pappesker med leker og bøker. Alle lekene får plass i hyllen uten at det ser rotete ut. Pappeskene er pampersesker som passet akkurat i bokhyllen med bokpapir på. Jeg festet bokpapiret med tapetlim. Når det var tørt har jeg lakkert noen ganger og malt motiv på de ensfargede kassene. Man kan jo bytte "stil" så ofte man vil. Det går ann å bruke decopage og servietter, tapet, tegninger, biler osv for å dekorere eskene. Mine kasser er sorte med hvite tegninger av det som skal være oppi (jeg som har tegnet da). Resten av rommet har litt sjørøverstil så da syntes jeg kassene passer godt inn.
Krokka og prinsessa Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 Ikea er utelukket, bor i Bodø.... Smart å lage slike esker! Flink du er! Men hadde egentlig tenkt å unngå å bruke papp, for hun er voldsom med saker og ting. Henger seg på kantene til esker og bokser... Hvor selges det bokser i plast på størrelse med pampersesker eller skoesker?
minni08 ♥ Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Europris har mange størrelser på kasser m/lokk.( I flerer farger) Bruker å "hamstre" når de er på tilbud. Er så kjekke å pakke med i bilen og når vi skal på hytta. Slipper masse løse poser og.
Krokka og prinsessa Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2010 okei. Får ta meg en runde rundt å kikke:)
lille sprelle Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Vi har tre esker (med hjul på - type ikea) stående i stua. Der er det plass til alle lekene unntat gåbilen som kommer i tillegg
Libido- Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Hei! Har samme reolene på jysk. Den heter Bilbao. Fås med 32, 16 eller 6 rom. Så har vi Romeo, akkurat det samme, men tynnere plater i.
Krokka og prinsessa Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2010 Takk for svar alle sammen! Jeg endte opp med en kurv-kommode fra skeidar.Med stoff i hver kurv slik at de kan vaskes. Er veldig fornøyd:) Det ble ryddig!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Jeg holder en knapp på forslaget om expedit bokhylle fra ikea (eller lignende), med kasser eller kurver inni. Merk innholdet til hver boks. Måter å merke på kan være så mangt: Tavlemaling hvor du skriver med kritt -Teipbit som du skriver på -klippe ut bilder av lekene og feste med decoupagelim/lakk (kjøpes i hobbyforretninger som f.eks panduro hobby) Da skjønner også ungene hva som er oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå