Gå til innhold

Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har opplevd at barnehagen sier fra når sko eller utstyr i barnehagen begynner å bli for smått? Vær så snill å svare.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri.. Kun når det er noe som mangler..

Skrevet

Ja, de sier ifra. Men stort sett oppdager jeg det før den tid. :)

Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men de sier fra om det de ser trengs da.. Jeg fikk lapp om å ta med nytt skift for eksempel. i nabohylla hang d en lapp om at vedkommende barn trengte kuldekrem... Har sett sånne lapper henge på hyllene til stadighet...

Har du opplevd det, og så får det deg til å føle deg som en dårlig mor eller noe sånt? For det er du nok ikke bare for at du ikke har fått med deg at noe har blitt for lite! :-)

Eller synes du at det var frekt å si fra? Det synes ikke jeg - tror nok det er helt vanlig at de sier i fra om sånt, og også helt vanlig at ikke alle foreldre alltid får med seg hva barnet har vokst utav av barnehagetøy.

Skrevet

Jeg har gitt beskjed om at det må de gjøre. Har annen regnbukse hjemme, og da kan det vel sikkert skje at jeg glemmer å prøve barnehagebuksen etter vask. Sko kan plutselig være for små en dag, så de bør sjekkes annenhver mnd. Men jeg har opplevd å oppdage det seint.... så det kunne sikkert skjedd at barnet hadde klaget i barnehagen over trang sko først. Dessuten er det enkelte voksne i barnehagen som kjører på med sokker oppi skoene selv om det ikke trengs...

Synes det er mange sløve foreldre der ute da.... en ser jo at regnjakken slutter midt oppå armen ganske lett. Likevel er det utolig mange unger som går kledd sånn.

Skrevet

Ja jeg må ærlig innrømme at jeg følte meg som en dårlig mor! Jeg har nemlig altid sørget for at barnet hadde nok klær og sko i riktig størrelse. Men så skjedde det at de skoene hun egentlig skulle ha i barnehagen ble glemt igjen der vi feiret jul og hun måtte ha på seg de skoene hun brukte for noen uker siden, før de ble så trange inntil jeg fikk hentet de andre nå i helga. Ble så skamfull. Håper ikke de tenker veldig dårlige ting om meg. Håper de forstår at det desverre kan skje en gang i blant, selv om det ikke bør skje. Håper bare det ikke kun meg som har opplevd dette.

Skrevet

Ungen led ingen nød. Og de har garantert verre ting å tenke på enn at jenta di hadde litt små sko :-)

Skrevet

Takk for oppmuntringen:) Håper du har rett i det og at de ikke tenker for dårlige ting om meg nå......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...