Gå til innhold

Jeg er en stemor...og

Anbefalte innlegg

Skrevet

er rett og slett drittlei debatten her inne. Vi er faktisk ikke grusomme monstere de fleste av oss!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det vet alle sammen skjønner du.

Skrevet

Og siden vi diskuterer stemødre, så må du ta det så sykt personlig?

Get over yourself!

Skrevet

Syns det er greit med debatt rundt emnet så lenge folk klarer å ha et nyansert syn på ting. Det fins fantastiske steforeldre, og det fins rævva steforeldre. Og alle varianter i mellom.

Skrevet

Og jeg ammet lenge, og er drittlei drittslenginga om oss langtidsammere! Men hva gjør jeg da? Hopper over drittslenginga, og hever meg over det.

Fordi jeg vet jeg gjorde barnet MITT en stor tjeneste.

Skrevet

nyansert syn.... tuller du??? hva er nyansert med debatten??? jeg leser kun hets av stemor/bonusmor.... og nei jeg er ikke stemor/bonusmor selv... finnes mange ræva bioforeldre også...

jeg tror det sitter maaaaaange bitre biomødre på dette forumet som ikke klarer å se lenger enn sin egen nesetipp (så fikk jeg nok en gang sakt det - og det var deilig)... meg meg meg, mitt mitt mitt, mitt barn mitt barn... jiiiisssussss...

Skrevet

19:15 : Så derfor måtte du bare nevne det sånn likevel. Altså selv om du hever deg over det.... *hihihi* :D

Skrevet

Ja, poenget er at man hever seg over sånne innlegg. Forsto du ikke det?

Skrevet

Om man hever seg over det så drar man det ikke frem i en annen diskusjon og begynner å kverne på det der.

Det viser bare at man fortsatt tenker på det og gjør alt annet enn å faktisk heve seg over det

Skrevet

Ja, det var et eksempel på hva man gjør, vettu. Tenke selv. Går an, det.

Skrevet

Når sjansen er der, må man ta den :-p

Skrevet

19:32 : Det er nok slik det er :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...