Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 er rett og slett drittlei debatten her inne. Vi er faktisk ikke grusomme monstere de fleste av oss!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Og siden vi diskuterer stemødre, så må du ta det så sykt personlig? Get over yourself!
Tante Blås Squaw Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Syns det er greit med debatt rundt emnet så lenge folk klarer å ha et nyansert syn på ting. Det fins fantastiske steforeldre, og det fins rævva steforeldre. Og alle varianter i mellom.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Og jeg ammet lenge, og er drittlei drittslenginga om oss langtidsammere! Men hva gjør jeg da? Hopper over drittslenginga, og hever meg over det. Fordi jeg vet jeg gjorde barnet MITT en stor tjeneste.
midgard Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 nyansert syn.... tuller du??? hva er nyansert med debatten??? jeg leser kun hets av stemor/bonusmor.... og nei jeg er ikke stemor/bonusmor selv... finnes mange ræva bioforeldre også... jeg tror det sitter maaaaaange bitre biomødre på dette forumet som ikke klarer å se lenger enn sin egen nesetipp (så fikk jeg nok en gang sakt det - og det var deilig)... meg meg meg, mitt mitt mitt, mitt barn mitt barn... jiiiisssussss...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 19:15 : Så derfor måtte du bare nevne det sånn likevel. Altså selv om du hever deg over det.... *hihihi*
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Ja, poenget er at man hever seg over sånne innlegg. Forsto du ikke det?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Om man hever seg over det så drar man det ikke frem i en annen diskusjon og begynner å kverne på det der. Det viser bare at man fortsatt tenker på det og gjør alt annet enn å faktisk heve seg over det
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Ja, det var et eksempel på hva man gjør, vettu. Tenke selv. Går an, det.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Når sjansen er der, må man ta den :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå