Gå til innhold

Lykkebabis2010 ble 2009 pike:-)


Lykkebabis!

Anbefalte innlegg

Jeg som trodde jeg skulle få en 2010 baby fikk en nydelig jente 30.12. Det ble ks pga raskt stigende blodtrykk, men det gikk veldig bra og lillefrøkna er helt herlig og perfekt og frisk og fin. Lykke til til alle andre januarventende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye - fint det gikk bra.

Ja her ventes det fortsatt.

Når hadde du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 16.01. Kom med ks siden jeg hadde bt som steg raskt, men det var ikke planlagt. Tror hun var på vei til å komme i løpet av et par dager uansett. Helt herlig å ha henne ute. Lykke lykke til! Bare å glede seg uhemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille jente hadde heller ikke tid til å vente.. vannet gikk 1 juledag og 3 juledag kom den bittelille jenta mi! Nå er jeg bare glad for at jeg er ferdig med fødsel og har fått verdens vakreste lille baby! Gled dere!!! LYKKE!!!!!!! Litt rart å sitte her med en baby på snart 2 uker når terminen ikke er før til tirsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde termin 2 januar og prins Henrik kom 22 desember, akkurat i tide til å få komme hjem til julaften:) akkurat passe stor, 3550g, så veldig greit at han ikke holdt seg inne i 2 uker til. Han har utviklet seg så mye på disse snart 3 ukene, veldig rart at han kunne ha vært i magen ennå.

 

Gratulerer til dere andre som har født, og lykke til til de som venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuler alle sammen! :)

 

Lillejenta vår skulle ikke komme før 27. januar, men bestemte seg for å komme 30. desember! Vannet gikk på morgenen, smertene begynte i 15 tiden og klokken 19:30 var hun ute! Alt gikk fint og jenta var frisk 2700 g, så nå er vi jo bare glade for den tidlige ankomsten! Jeg jobbet helt til siste dag og hadde planer om å ordne masse til babyen de 3 ukene med permisjon før fødsel! Takket være masse hjelp fra familie og venner så var alt på plass til vi kom hjem fra sykehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Gratulerer så mye! Deilig å være ferdig tenker jeg. Her går jeg bare og venter, har termin 27 jan. Har mye kynnere og oftere nå enn før. Har i helga også hatt mensmurringer men fødsel kan drøye for det. Men håper det snart skjer nå, er litt lei. Er heldigvis i bra form. Kos dere med babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...