Gå til innhold

Så lenge barnet vil er det vel greit???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen på straks 6år trener ishockey tirsdag, torsdag (med laget sitt) og lørdag.

I morgen starter hockey skole her borte (ute). Det blir gåendes på lørdag og onsdag. Altså da skal han gå på hockey tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag?

Han vil det selv, men viser ikke no intresse til hockey hjemme. Kunn til Nintendo DS, men ja han er jo ikke store gutten enda, så kan jo ikke forvente at han skal drive med hockey i stua. (De fikk lekse fra laget sitt og trene med puck og kølle hjemme). Han er en av de yngste på laget sitt og har nok glemt den leksen.

Men over til saken, blir det for mye for han å gå så mye, å ja også glemte jeg å si at barnehagen skal starte med skøyter 2 ganger i uken nå. Det er en aktivitets barnehage, der har de: innebandy, fotball, basket, håndball og dansing med en danselærer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han stiller opp med glede i ansiktet er det vel greit...

Ps: Du skal se han blir den nye Wayne Gretzky:o)

Skrevet

Hehe... Ja blir spennende å se hvor dette bærer hen.

Grunnen til at jeg egentlig spurte var kanskje fordi jeg er endel alene med barna og lillebror på 3år må jo da være med de gangene. Lillebror kjeder seg jo, men tiden går og vi kjøper vafler og ser på storebror trener.

Lillebror har prøvd seg på skøyter han også, ikke hver gang han vil med en gang, men som oftest så får han prøvd seg han også, de dagene det ikke er trening for storebror.

Skrevet

Min sønn du har?? Her er det bare to ting som virkelig gjelder... Ishockey og DS ;-)

Skrevet

Hehehe... så gøy, hvor trener dere ?

Skrevet

Her skal vi starte med en dag i uken, men jeg har en følelse av at det blir mer. Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...