Gå til innhold

Enda ikke kjent liv:-(


Herby88

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 18+3, og har enda ikke kjent noe jeg kan si ligner på spark..

 

Jeg kjenner derimot mye "murringer" mellom magen og brystet, vet ikke hva det stedet kalles? Det er iallefall for høyt til at det er barnet!

 

Noen som har noen ideer om hva dette kan være??

Setter pris på alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva murringene kan være, men jeg tror det er helt normalt å ikke ha kjent liv ennå :) Det varierer jo veldig når man kjenner det. Jeg er ganske sikker på at jeg har kjent det én gang (i uke 16), men da satt jeg helt stille og kjente det som et lite blaff. Ikke sikkert jeg hadde følt det engang hvis jeg hadde vært i bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg hvis du ikke kjenner liv enda. Jeg måtte vente enda noen uker med første. Nå må jeg legge meg ned å kjenne godt etter for at jeg skal føle boblene og pirkingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringene vet jeg ikke hva kan være, hvis det er veldig plagsomt bør du kanskje høre med legen din. Ikke bekymre deg for at du ikke kjenner spark ennå. Har du vært på ultralyd og sjekket plasseringen av morkaken? Hvis den ligger foran tar det visst en del lengre tid før man kan kjenne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa først at morkaken lå langt bak, men så sa de at den lå langt foran.. Så jeg vet ikke:P

Samboern min kunne sverge på at han kjente noe liv i magen igår kveld, da vi lå på sofaen. Veldig svakt, men han mente det var noe. Så får håpe det er et tegn på at alt er i orden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent det minste tegn heller. Og jeg er 20 + 5.. På UL i uke 18 var hun veldig rolig også, snudde seg bare rundt sidelengs med tommeln i munnen. La seg godt til med ryggen til "kamera". Kanskje derfor jeg ikke kjenner noe.

 

Er det lov å dytte og "plage" henne litt for å provosere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...