Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Heisann! Fikk komme inn på tidlig UL pga mye smerter og tidligere SA som aldri ble sjekket ut i dag, er 5+3 på vei i følge meg selv, men de kunne ikke se noe på UL, bare en litt større livmor! Leser om mange som da ser hvertfall en plommesekk!?? Målte også Hcg og det var på 526 nå, så det kunne stemme mente gyn. med at det var for tidlig å se noe på UL. Skal tilbake den 14. jan, men googler å leser meg ihjel i mens på om det er andre slike tilfeller.... Hva tror dere? Noen som har opplevd lignende? Klem
mathi Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Ikke bekymre deg for mye. Jeg var også til ul i uke 5 i mitt forrige sv.skap pga mistanke om xu. Kunne ikke se noe- hverken hjerteslag eller plommesekk. Jeg ble sendt til sykehuset for utskraping, men legen der ønsket å se det an en uke. Var tilbake for HCG- måling etter noen dager, og ny UL etter en uke. Da var det en liten reke med bankende hjerte der som nå er en frisk og aktiv 2-åring. Kan være skummelt med tidlig UL- er nok mange som har opplevd det samme. Lykke til:)
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 åååå, så flott! DET var godt å høre det...skal glede meg til torsdag da
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 jeg hadde tildig UL på tirsdag og da kunne gyn bare se fosterhulen og "noe inni" som hun sa.ingen hjerteslag hos meg heller.skal inn igjen på tirsdag.Var forresten 5+6.... blir noen laaaaaaaaaaaaange dager..lykke til.
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2010 Ja, det blir det virkelig!! Gi gjerne tilbakemelding på hvordan det gikk Lykke til!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 mest sannsynlig er du noen dager kortere på vei =) er ikke mange dagene som utgjør om man ser ingenting til man ser ei lita reke med hjerte og alt ''jeg var på ul når jeg trodde var 5+5 så INGENTING, kun en tykk slimhinne.. kom tilbake 1 uke senere, men det viste seg at da var jeg 5+5 var faktisk en uke kortere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå