Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har så små hender, jeg mente ikke å helle ut melken min i dag... Bena mine er så korte, kan du gå litt saktere så jeg kan følge deg? Du går så fort... Ikke slå på hendene mine når jeg rører noe vakkert, jeg forstår det ikke, og det gjør så vondt... Se på meg når jeg prater med deg, da vet jeg du lytter. Ikke si "FY!" til meg hele tiden, gi meg lov å feile, og uten at jeg får følelsen av at jeg er dum. Jeg er egentlig veldig liten... Ikke forvent at bildet jeg tegner eller senga jeg rer blir perfekt. Elsk meg for at jeg prøver. Noen ganger skjønner jeg ikke helt hva du sier. Jeg elsker deg så høyt... Elsk meg for at jeg er MEG, ikke for det jeg gjør... Klemmer fra de små lubne hendene til barnet ditt ♥
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Huff, nå fikk jeg skikkelig vibber av et misshandlet barn. Blir helt kvalm når jeg tenker på alle de stakkars barna som ikke har det godt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Ja, ikke har de noen som kan forsvare seg heller, for det skjer bak lukkede dører. Vær gode mot barna deres. De har bare en eneste barndom. Og den er veldig kort og dyrebar. HI
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Herregud, mer skal det ikke til før tårene mine kommer... Så skjønt!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 fint og trist på samme tid!! Tid og oppmerksomhet er virkelig noe vi må gi barna våre!! å ikke minst lov til å feile!! kjente en klump i halsen! disse små fortjener såå uendeli mye godt!! håper ALLE foreldre kan gi barna sine det aller beste:oppmerksomhet og KJÆRLIGHET!!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Kunne sikkert lagt til mye mer her. Lista er lang over de ting vi foreldre ikke forstår. Men det er viktig at vi ikke presser dem til neste skritt også, men koser oss for hver minste lille ting de gjør. Når barnet har lært å krype fks, kos deg med den tiden. La barnet selv bestemme når han eller hun vil reise seg opp. Ikke press på eller dytt barnet inn i neste fase. Dette var min største feil med førstemann. Angrer på dette i dag....,. En annen ting mange foreldre gjør som er dumt, er å sammenligne med andre barn. Dette er barnet ditt, og det er unikt! Ingen bøker er skrevet om akkurat ditt barn. Og ditt barn har ikke lest bøker om hva det skal gjøre i neste fase. La det bestemme dette selv. Fordi det er et unikt lite barn♥ DITT barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå