neste*gang Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Når klumpen min skal gi nuss eller jeg spør om å få en... så gir han seg ikke før han gir meg en skikkelig smask midt på munnen, det er nesten så jeg syns det blir for "intimt" til å være mor og barn.. er det?
fjollefrua Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Nei nå må du gi deg... jeg gir mini suss på munnen hver dag, og opptil flere ganger om dagen... Når jeg drar fra barnehagen, når jeg kommer hjem frajobb og nattasuss... Jeg synes det er den mest naturlige ting i verden. han ser jo at jeg og pappa susser, så da vil jo han også
*Minnie Mus* Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 jeg gjør ikke det med mine barn. Hadde helt klart syntes det var ekkelt. Hva andre gjør gir jeg blaffen i, men mine lepper er forbeholdt kjæresten min:-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 vesla på 2år og 4mnd skal gji suss på munnen, hun blir skikkelig sur og fornermet om vi gir på kinne, da sier hun nei å peker på munnen.. hun ser jo at jeg og pappen susser på munnen og hun forstår jo ikke forskjellen, så ja vi susser på munnen og syntes det er greit.
Brillefint - Jadda! Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Ja det mener jeg er helt greit. Men det handler jo litt om hva du synes føles greit. Vi har jo alle forskjellige intimgrenser.
Snuppa! Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Jenta her hadde en periode hun ville susse på munnen, men jeg sa hun kunne susse på kinnet, susse på munnen er noe man gjør når man er kjærester mener nå jeg.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Her koser og klemmer og nusser vi mye, men ikke på munnen, nei. Det synes jeg er forbehold kjærester - ikke noe som skal skje mellom foreldre og barn.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Jeg smasker i vei uansett.. Om det er på munnen, magen halsen, kinnet ryggen osv...Mine lepper er i hvert fall ikke forbeholdt mannen.. :-)
tante grusom master of law Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Jeg nusser sønnen min på munnen ofte, og han nusser meg på munnen. Det er jo helt naturlig, og det er absolutt inget seksuelt over det. Det er to helt forskjellige ting og nusse mannen og det å nusse sitt barn. Skjønner ikke at det kan føles ekkelt eller for intimt. Men hver sin smak, jeg forstår bare ikke hvordan man kan blande sammen to helt forskjellige ting...
Lille my ;) Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Signerer OleBrumma venter gutt!! Her maskes det hele tiden.. Thihi og det føles som det mest naturlige i verden ) Men man holder jo ikke på sånn i det uenderlige. regner med når barna blir større slutter man vel gradvis med det Husker at jeg også fikk natta muss til mine foreldre når jeg var mindre, men går ikke akkurat å musser på dem nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå