Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Egentlig et fint navn, men jeg tenker bare Isfolket.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Etternavn, synes jeg det høres ut som. Fælt.
Fjelljenten Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Nydelig :-) Hvis jeg får en jente skal hun hete det :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Assosierer med Isfolket, dessverre. Og det hadde jeg ikke ønsket for ungen min.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Jeg klarer ikke å se det som et navn.... Beklager, men liker det absolutt ikke!!!
Gjest ->>- Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Det er kjempefint, men ville utgått for min del pga Isfolket-assosiasjonen. Det blir som Jens August, liksom - også et pent navn, men tru´kke det.
tante grusom master of law Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Jeg synes det er nydelig, og kunne tenkt meg det på en eventuell datter. Driter i at det forbindes med isfolket.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 enda bere om du staver det Willemo :-D selv likte jeg det ikke i starten.. men etter tillvenning ble det NYDERLIG :-D hehe
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #14 Skrevet 8. januar 2010 Villemo? Aldri hørt om før.... På gutt eller jente? Nja, liker det ikke. Tror jeg? Men det er sikkert en vanesak
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #15 Skrevet 8. januar 2010 Synes Villemo er et fantastisk vakkert navn.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 liker ikke og hadde jeg vært et dust lite barn så hadde hun blitt kaldt villmann
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #17 Skrevet 8. januar 2010 Da jeg leste overskrifta, var jeg sikker på at det var et guttenavn, men av svarene du har fått, skjønner jeg at det tydeligvis er et jentenavn. Og mitt svar blir: Liker ikke...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #18 Skrevet 8. januar 2010 Villemo er et kjempe fint navn. Det har da ikke noe å si om dette har blitt brukt i en bokserie. neste generasjo kommer nok ikke til å tenke "isfolket" når de hører navnet
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 8. januar 2010 #19 Skrevet 8. januar 2010 Syns det er et nydelig navn! Besteveninnen min sin datter heter det:-) så hva om det assosieres med Isfolket? Er det noe galt i det da? Begge mine barn sine navn er hentet fra bokserien og den lille i magen kommer til å få sitt navn derfra også er jo ufattelig mange fine navn som er brukt der da.-)
Fjelljenten Skrevet 8. januar 2010 #20 Skrevet 8. januar 2010 Helt enig :-) Er ikke verre enn at vi har samme navnesmak som Margit Sandemo :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #21 Skrevet 8. januar 2010 Min mor delte navnesmak med Tolkien. Og det har ikke vært bare bare å vokse opp med et slikt navn og etter at Ringenes Herre-filmene kom så tok det helt av. Vurderte en stund å bytte navn:( Så et navn, uansett hvor pent det er, kan faktisk bli en belastning
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 8. januar 2010 #22 Skrevet 8. januar 2010 Det kan jeg forstå, men nå er jo navnene som er brukt i Isfolket ( de fleste av dem iallefall) nordiske navn. I Ringenes herre høres jo det meste oppdiktet ut. De fleste navnene i Isfolket finner du faktisk igjen i navnebøker:-) .
DK+2 Skrevet 8. januar 2010 #23 Skrevet 8. januar 2010 Har aldri lest Isfolket, så aner ikke hva slags andre navn som er der.. liker mange av navnene i RH jeg.. Villemo... tja, det er nok en vanesak, har hørt mye verre for å si det sånn.. er vel ikke et navn jeg hadde valgt selv, men nå har jeg aldri hørt det før nå..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #24 Skrevet 8. januar 2010 Fine navn fra Isfolket er Dag, Are, Sol (Angelica), Liv, Vinga, Vetle, Hanna, Dominic, Tarald, Tarjei, Tristan, Saga, Tula og andre mer vanlige navn som Trond, Benedicte, Mattias, Silje, Niklas osv. Altså mange fine navn...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #25 Skrevet 8. januar 2010 Til og med min samboer elsker det navnet, og han er i utgangspunktet en litt kjedelig og tradisjonell fyr :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå