Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Vann ! Jeg er ikke noe flink til å drikke nok i løpet av en dag . Nå er det full skjerpings ,nå skal jeg drikke minimum 3 liter vann hver dag ! I dag har jeg bare drukket 1 kopp te og 3 dl cola :/ Er det flere som ikke er så flinke til å drikke her ?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Med mindre du ammer trenger du da ikke drikke 3 liter vann om dagen? Selv drikker jeg så mye, men det er fordi jeg sliter med forstoppelse. Passer på å ha ei flaske stående hele tiden, og da er det lettere å huske. Og når du først har kommet inn i vanen går det av seg selv.
Lollinondodda Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 ikke jeg heller,kan gå flere dager før jeg drikker noe..drikker masse kaffe da..men det skal jo gjøre det verre.. blir ikke tørst..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Legen min nevnte at det er en myte at man må drikke så mye, og da jeg lette litt på nett fant jeg dette: Forskerne konkluderer med at voksne personer med normal helse kun behøver å drikke når de er tørste. Unntak fra denne ”regelen” er: - pasienter med økt væskebehov - idrettsutøvere - personer som deltar i lengre, fysisk anstrenge aktiviteter - mennesker som lever under ekstreme forhold Les mer på: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=7066&Itemid=53
Månefeen ♥ Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Jeg drikker bare vann, hele tiden. Har alltid med meg en vannflaske: i vesken, i vognen, stående på stuebordet, ved sengen osv, da blir det lettere å få i seg vann. Tror det er en vanesak Jeg er veldig glad i kaffe, men likevel drikker jeg bare det når jeg er "på kaffe", da smaker det også veldig mye bedre Samboer er avhengi av kaffe, han drikker om morgenen og to kopper på jobb. Han får vondt i hodet og sur hvis han ikke får kaffe, og da mener jeg det har gått altfor langt. Og en ting til; her er det aldri brus i kjøleskapet, en skjelden gang i helger eller til anledninger. Da blir man ikke fristet til å ta seg et glass heller
Månefeen ♥ Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 16:31: jeg tror heller ikke det er sunnt med for mye, noen er jo hysteriske! Men det å drikke nesten bare kaffe, og aldri vann.... Det er nok ganske så usunnt og hvertfall skadelig for tennne!
Lollinondodda Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Jeg drikker ikke mørkegult..til tider gjør jeg det,men oftest tisser jeg vanlig Aldri hatt UVI heller:) er vel mye væske i maten jeg spiser? Var kanskje til HI det spørsmålet,men svarte jeg også
Lollinondodda Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Drikker ikke tisset mitt asså,det skulle stå; ikke TISSER jeg mørkegult,hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå