Gå til innhold

Hurra for dagens legesjekk! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til kontroll hos legen i dag, to dager før termin, og hun kunne gledelig konstatere at jeg har 2cm åpning og livmorhalsen er myk og noe avflatet. Hurra! :) Vet at det ikke betyr at jeg føder i dag, men sist svangerskap var jeg helt hard og umoden med null åpning da jeg ble satt i gang 12 dager over termin... Så dette er veldig kjærkomne nyheter.

Hun mente det var svært sannsynlig at jeg fødte i løpet av helgen, og regnet iallfall ikke med å se meg på timen vi satt opp til onsdag! :) (hun spurte meg til og med om vi skulle gidde å sette opp noen ny time...)

Jeg _vet_ at legen ikke kan fortelle når fødselen starter, og at det ennå kan gå 1-2 uker, men dette gjorde iallfall underverker for psyken min! Den har vært ganske langt nede de siste dagene etter runder med modningsrier som ikke har tatt seg opp...

Dette blir jammen spennende å se!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min har aldri sjekka meg for modning. Når gjør de det? Ber du om det, eller er det "rutine"?

Spennende at det skjer noe nedi der da... Fødselen føles litt nærmere på en måte :o)

Skrevet

Åh, så deilig å høre! Fikk akkurat samme beskjed som deg idag. Håper ikke det tar så lang tid for oss da.. :)

Skrevet

Snart_en_til : Jeg spurte henne om hun ville sjekke meg. Hun hadde nok ikke gjort det hvis jeg ikke hadde spurt... Sist ble jeg ikke sjekket før en uke over termin, og da spurte jeg etter det da også.

Elis84 : så gøy! Da håper jeg det blir fødsel veldig snart på oss begge! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...