Ksenia & Anjem Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Lille vakre babyen min er allerede 2 år... Se hvor søøt han er: http://kevul.blogspot.com/ Ja i dag skryter jeg, det er bursdagen hans =)
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Gratulerer til Ulrik og deg:) Såklart du skal skryte av han:) Han var utrolig nydlig
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Gratulerer med dagen til Ulrik:D Så stor han er blitt:)) Du burde blogge litt oftere;)
Ksenia & Anjem Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 Takk Ja han vokser sååå raskt!
1881 Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så masse med en flott og stor 2 åring! Forresten om jeg kan spørre deg, hvordan går det med hodet hans og de undersøkelsene han var på? Skal de gjøre noe mer?
cherry coke Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Å du som tiden flyyyyr!!! Synes at han nettopp ble født jeg=) Gratulerer med 2 åring!!
Ksenia & Anjem Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2010 Etter operasjonen har det gått kjempefint..De måler hodeomkretsen hans jevnlig på Rikshospitalet og alt ser bra ut så langt...Håper han slipper flere operasjoner, og håper han slipper å legge inn dren. Han har virket normal hele livet sitt. Ikke hatt sånn sløvt blikk som kan tyde på hydrocefalus, så vi håper på det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå