Gå til innhold

dere som har TFK vogn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lege ser dere for dere at dere kan bruke bagen? Evt hvor lenge brukte dere bagen?

Ser det begynner å bli knapt med plass der nå, og han er snart 6 mndr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tassen her er 6 mnd nå og ligger fortsatt i den og sover på dagtid, men tror nok at jeg burde bytte til sittedelen nå ja. For med vognpose oppi, så klarer han ikke ligge helt utstrakt stakkars...

Skrevet

mi tulle er 5 mnd nå snart men er godt over 60 cm, så nå har jeg begynt å tvile på at den holder så lenge jeg vil... Har i utgangspunktet sett for meg at vi kan bytte til sportsdelen når hun er ca 10 mnd... Altså til sommeren :)

Skrevet

Vi måtte bytte ut bagen da snuppa var knappe 6 mnd, men så er hun ei lang jente også.

Skrevet

Jr er en laaang fyr, så vi måtte slutte med baggen før han ble 5 mnd. Husker ikke akkurat hvor lang han var da, men med vinterpose i stanget han iallefall kraftig i begge ender.

Skrevet

De sier jo 6 mnd. selv. Vi kan bruke baggene lenger enn det, men de er premature tvillinger. Det er den eneste bakdelen med vogna. Liten bag, men det har jo alle av den typen vogner, og at en må snu babyen framover så utrolig tidlig.

Skrevet

LITEN bag..? Har jeg misforstått noe?

OTH-vogna har liten bag, min er over 4 mnd og han nærmer seg 70 cm, han får fortsatt plass med voksiposen oppi OTH-bagen. Eneste grunnen til at vi vurderte TFK var fordi bagen var så stor...? TFK-bagen er 10 cm lenger enn OTH, jo...

Skrevet

Vi hadde mykbag og brukte den i nærmere 7 mnd

Skrevet

Jeg har bare brukt simo til mine, og synes alle de "moderne" vognene har liten bag. Jeg vil tro vi kan bruke vår til godt utpå våren, men de er små. Men alle jeg kjenner med tfk har hatt den tli barna er 6 mnd.

Skrevet

eldste byttet vi ved 5,5 mnd, han var lang. Minste er straks 5 mnd også lang, 70 cm ca. Tenker jeg må bytte om en mnd's tid. Lånte ei simo duo vogn her en dag og den baggen er ikke lenger enn tfk sin. Iallefall så kan det ikke være mer enn en cm eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...