Gå til innhold

et lite hjertesukk


leo77

Anbefalte innlegg

Har vore sjukemeldt i 4 veker no ( termin 11.mars), bekkenøsning, kynnere og lite søvn. Alt det der kan eg klara, men har sånn SINNSYK hodepine, heile døgnet kvar dag. Nokre dagar såå ille at eg kastar opp. legen meiner det er lite søvn sidan alle prøver er ok, men eg blir snart gal. Får ikkje sova pga smertene, nokon gode råd???? Klar til å prøva det meste no, kan ikkje vera bra for lille bebis å starta dagen med paracet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vis det er et stort problem for deg, er det bedre for både deg og babyen at du faktisk står opp og tar deg en paracet. Fordi går du rundt og har vondt hele dagen,sliter og er helt utmattet går dette utover barnet ditt..

 

Var på UL for en uke siden (3D) og han mannen som tok det,sa rett ut, vis jeg ikke er syk på noen som helst måte, kan jeg ta 3-4 paracet om dagen om jeg vil. Jo mer værdagslige ting du gjør (utenom graviditeten) jo bedre har barnet ditt seg..

 

Så jeg har troen på at vis du prøver og samle deg,ta paracet,kos deg så går nok ting bra.. Du vil få det bedre uten hode smerter,og barnet ditt vil få det bedre med en mer oppegående/fornøyd mamma:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekjedelig med hodepine, har vært mye plaget selv både dette og i forrige svangerskap, da startet dagen stort sett med hodepine. Nå drikker meg store mengder med vann hele dagen i håp om at det skal hjelpe litt, men du bør kanskje ikke drikke likemye om du må tisse hele natten og at det søvnen som forårsaker hodepinen. I julen måtte jeg blant annet bare sove noen hele dager i strekk pga hodepinen. Orket ikke en eneste lyd, lys eller anstrengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...