Gå til innhold

Strippere i brudens utdrikningslag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev akkurat om mannlige strippere i svar til deg på den andre tråden;)

"Noe jeg derimot aldri har forstått meg på det er mannlige strippere. Glinsende "kjekkaser" i String-Emil-undertøy akkopagnert til dårlig taffel-musikk. Særdeles lite vakkert å se på, hehe!"

Men jeg ser ikke noe problem med strippere verken for ham eller for henne. Om det er noe man ønsker;)

Skrevet

Leste det nettopp :o)

Minner om at ikke alle bruder er streite - noen av oss skal giftes med andre kvinns.

Skrevet

Sant nok. Tenkte ikke på det:)

Uansett så ser jeg på stripping som harmløs morro og ser ikke noe galt i det

Skrevet

Uff - nei takk. Altså - de som ønsker må få ha det så mye de vil, men hadde blitt skuffet hvis det var mitt utdrikningslag. Vil ha litt annen underholdning og moro enn en halvkjekk (og i de fleste tilfeller - mindre kjekk) fyr som står og gjør obskøne bevegelser...

Skrevet

Flere meninger?

Skrevet

Jeg hadde følt meg dobbeltmoralsk ved å godta det ene og ikke det andre, men har opplevd "rødstrømpebekjente" som tar fullstendig avstand fra kvinnelige strippere, men stiller seg i kø for å se Chippendales.

Skrevet

Syns ikke noe om det i det hele tatt. Hvorfor skal man ha strippere rett før man skal gifte seg? Det er jo en kjent sak at alt for mange strippere går for langt, spesielt kvinnfolk som åler seg rundt den kommende brudgommen og nærmest plukker på utstyr og prøver seg på klinings.

At noen syns det er greit rett før man skal gifte seg, har jeg ingen forståelse for.

Skrevet

Hvis begge synes det er greit så gjerne for meg! Personlig synes jeg det er såå harry og hadde ikke satt pris på det om det var mitt utdrikkningslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...