Gå til innhold

Hva er greia med stripper i utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden skal menna våre sitte der og tenne på ei annen lettkledd jente som gnikker seg mot ham der kun vi får lov til vanlig?

Greit om de holder seg litt på avstand, men jeg blir kvalm av tanken på at de gjerne blir for nærgående, hadde det ikke vært for at det er utdrikningslag hadde det av mange blitt sett på som utroskap om mannen godtok det, hvorfor skal det være akseptabelt på et utdrikningslag..?

Mange jenter som ikke takler dette vet jeg..

Hva er deres meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen problem med stripping eller strippere. Men bare se - ikke røre;)

(ps, det er da ikke alle menn i utdrikningslag som har kjærester/samboere/ektefeller)

Skrevet

Jeg syns faktisk det er noe komisk og søtt over menn som stirrer betatt på damer som tar av seg klærne...hehe. Men er så enkle vesner.

Gubben må gjerne se strippeshow for min del, han vet hvor grensene går :o)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Blir veldig feil for meg. At mannen min skal sitte og glo på ei anna tøs, like før bryllupet vårt. Hadde blitt veldig såret og lei meg om mannen min hadde gjort dette.

Skjønner ikke poenget. De kaller det "Den siste kvelden de er fri".

Jeg rekner med de har vært sammen flere år før de skulle gifte seg, så da har han jo ikke vært "fri" på mange år uansett.

Skrevet

Har nada problem med det selv, annet enn om de blir nærgående. Men vet mange som sliter selv med dette, og forhold er faktisk blitt ødelagt av det..

Jeg mente brudgommene som menna våre, han er i alle fall opptatt, så vidt jeg vet ;)

HI

Skrevet

Syns ikke det er greit. Her blir det ingen utrikningslag på noen av oss!

Skrevet

"Jeg syns faktisk det er noe komisk og søtt over menn som stirrer betatt på damer som tar av seg klærne...hehe." Tenker litt det samme;)

Men kvinnekroppen er vakker så jeg kan forsåvidt skjønne at menn liker det de ser;)

Noe jeg derimot aldri har forstått meg på det er mannlige strippere. Glinsende "kjekkaser" i String-Emil-undertøy akkopagnert til dårlig taffel-musikk. Særdeles lite vakkert å se på, hehe!

Skrevet

Haha! Jepp, jeg syns også stripping er en kvinnegreie. Uansett hvor streit jeg er - sorry, men kvinnekroppen ER mer grasiøs enn mannekroppen ;o)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om det, tenker at det er jo meg han er glad i :o)

Men samboeren min skjønner ikke helt poenget med strippere. Han syntes ikke det er så spesielt å se ei dame kle av seg.

Jeg ble ganske overasket da han fortalte meg det. Jeg trodde det var noe de fleste gutter likte.

Han sa det ikke i forsvar på noen måte, for han vet at jeg ikke hadde brydd meg om det.

Skrevet

Har vært i x antall utdrikningslag med kompisene (har mest guttevenner), og ingen har hatt strippere. Trodde det var et amerikansk såpeoperafenomen, hehe. Så feil kan en ta, tydeligvis. Det er åpenbart store kulturforskjeller her i landet.

Skrevet

Hadde det vært bare at de kledde av seg, men de gjør da mye mer enn det! De har f.eks dildoshow, og for ekstra betaling lar de både berøre og beføle, samt at mannen får bruke fingeren på dem.

Skrevet

Jeg vil ikke si at det er "korrekt" å ha et "heftig" utdrikkningslag.

Det jeg kan si til alle dere som er usikkre på gutten/mannen er at dette er noe som er langt innarbeidet.

Dette er siste gangen man kan "uten konsekvenser" se på ei jente av en viss "fysisk kvalitet".

La nå for guds skyld mannen få lov til å ha denne siste lille "flingen".

Han går ikke til sengs med "objektet". Han bare har det morsomt med å se på noe veldig pent.

Skrevet

OMG, da er det vedtatt - utdrikningslag er UTELUKKET! Jævla horestrippere!

Skrevet

Tusen takk for linken til "horene".

Jeg vurderer nå å hente inn mine "gutter" til Oslo slik at vi kan ha en slik "grusom, fornedrig akt" sammen.

Jenter, det er bare å gi opp. Det er ikke noe opsjon å forndre gutter/menn i å se på andre.La dem for guds skyld ha sin siste kveld ute sammen med noen som dere ikke egentlig trenger å være sjalu på.

Guttene vil ikke "pule" jenta. De vil bare ha en siste "feel".

Skrevet

Joda, betaler man nok, kan man også få sex. Vet ikke om det gjelder akkurat henne i linken, men jeg har hørt om flere.

Så jeg håper kameratene som holder utdrikningslaget er seg sitt ansvar bevisst. En av mine venninner opplevde akkurat dette, og da var sex forhåndsbetalt. Mannen var dessverre så full og gal at han gjennomførte. Det ble ikke noe bryllup, for å si det sånn

Skrevet

Helt enig hvorfor skal min mann kåte seg opp med ei annen,hun skal knikke musa oppetter han..

og mannlige strippere ser ut som homoer med string usj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...