Gå til innhold

Bursdagsfeiring i "trange kår" - tips...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal vi feire Ida sin 5-årsdag, vi booka først barnehagen men den leies plutselig ikke ut lenger.

Vi tar utfordringen på strak arm, og velger å feire den her hjemme i stedet. Har totalt 65 m2 å "boltre" oss på, og har foreløpig kun tenkt at vi skal sitte på gulvet og ha en slags camping med pølser.

Men, så stopper det opp i min ekstremt antikreative hjerne, og jeg trenger litt tips på leker, sanger eller aktiviteter man kan finne på. Alder på barna er fra 4 til 6 år....

I know you can :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pakkeleken er jo moro:)

Du pakker inn noen pakker(godteposer,eller andre ting),i mange "lag".setter på musikk,og barna sitter i ring å sender pakka rundt..når musikken stopper,er det den pakka er hos som skal få pakka av det ene papiret.spennende,for de vet jo ikke hvor mange lag av papir du har brukt:) og den som til slutt pakker av det siste papiret får tingen:)

Eller ballongleken:)

knyter ballonger(en ballong pr barn) rundt anklene på barna,og barna skal da prøve å tråkke istykker de andre barna sine ballonger og passe på sin egen:) den som står igjen med en hel ballong har vunnet:)

Lykke til,jeg skal ha selskap til en 4åring til uka;)

Skrevet

skal du ha godteposer, så kan det jo være gøy å "fiske" dem?

Eller så er det mulig med en liten skattejakt inne om du vil ha de små rundt hele leiligheten. - Ta bilde av et sted i huset også må de finne det - der ligger neste spor som er et nytt bilde - til slutt finner de skatten (gullpenger med sjokolade)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...