Emma&Adrian Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Var i byen i dag med Adrian i vogna,sklei i en bakke,og mista taket på vogna!! Vogna trillet nedover mens jeg sprang etter,HELDIGVIS fikk jeg kjapt tak i vogna! Fy søren så redd jeg ble! Så for meg det værste jeg da jeg føyk og mista vogna!
sjøsamen Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 herlighet... så utrolig ubehagelig. Jeg og hater snø og is... og kulde.
Emma&Adrian Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 Ja det var helt fryktelig! :S Begynte å gråte jeg,gjett om jeg var i sjokk! Kulde hater jeg også...jeg vil ha sommer!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Huff for en skummel opplevelse Har alltid vært redd for at det skal skje så eg har festet et bånd i vognen og i meg slik at vist det skulle skje så vil ikke vogna trille fra meg. Klem
lille sprelle Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Og jeg elsker snø og is! (men isen bør helst være på vannet da...) Kjøp deg brodder! (skulle imidlertid sett at det ikke var sååååå kaldt - for kaldt til skitur og for kaldt til at snuppa kan være ute i dag...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå