Prish Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Kom nettopp hjem fra sykehuset etter ul da jordmor var usikker på leie. Babyen har sittet på rompa i oven en mnd. I dag er jeg 37+3 og baby har omsider snudd seg til hodeleie. Gjett om jeg ble glad! Endte med hastesnitt sist og jeg får ikke lov til å føde setefødsel. Denne gangen vil jeg føde! Nå er jeg glad og spent. Det er bare å vente på at hun vil melde sin ankomst. Er jo fortsatt et par uker til termin.
Leila123 Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Så flott for deg :-) Var selv hos legen i dag og fikk glad nyhet om at den lille i magen ligger med hodet ned. Er 36+3 idag, en uke etter deg :-). Min forrige lå i seteleie til uke 38 og sku egentlig føde i seteleie, men slapp det heldigvis. Ønsker deg lykke til.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 ååååååååååh!!! så bra:O) masse lykke til!!! Jeg har ikke prøvd keisersnitt, men har født ei lita pie før. Det er en helt unik opplevelse, fins ikke noe som er bedre:O) hehe, til slutt iallfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå