Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 For en uke siden var jeg en tur på sykehuset pga blodtrykk på 160 , blodprosent på 9, hadde også protein i urinen.Almenntilstanden var også litt så som så..Veldig vondt i hode, utrolig slapp og kvalm.. Fikk beskjed om å ikke uroe meg alt så bra ut og jeg måtte ringe hvis jeg følte meg verre. Har i grunn ikke blitt bedre og hodepinen er verre men gadd ikke å ringe..Virket at det var så unødvendig av meg å komme og plage dem..Til tross for at det var legen min som ringte dem. I dag ringer ei veninne av mamma som er jordmor på det sykehuset jeg skal føde til mamma og spør hvordan det går med meg siden jeg hadde begynnende sv forgifting..(noe hun hadde lest i journalen min) hva pokker??? Ingen har sagt det til meg??? Hvordan skal jeg reagere på dette?
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 I helvete. Har hun ringt moren din også? Dette virker kjempesløvt av sykehuset og jeg ville tatt det opp!
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Så lenge det kun var deg hun ringte mener jeg at dette ikke er noe å lage noe ut av. Siden hun ringte deg tipper jeg at hun kom over den i jobbsammenheng, og ikke satt og snoka etter nytt blandt venner og kjente. Hun var nok bare bekymra for deg:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Altså det er ikke samme jordmor som er veninne av mamma og som tok meg i mot på sykehuset når jeg var der.. Hun hadde bare sett i papirene mine og ringt mamma for å høre hvordan det gikk med meg siden det stod at jeg hadde begynnende sv forgiftning. Og det var det ingen som sa til meg når jeg var der. Blir så oppgitt og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Hun ringte til moren til HI, ikke til HI
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Hun burde ikke ringt moren din, men med untak av det så høres det jo ut som om det er det du har. Hvis hodepinen er værre bør du kontakte legen eller føden og fortelle det. Når de ber deg ringe om du blir værre så bør du gjøre det.Be gjerne om en ekstra kontroll. Svangerskapsforgiftning er ikke å spøke med. Reaksjonen på jordmorens løsmunnethet synes jeg du skal vente med til etter fødselen. Ikke styr med det nå. Hun skulle ikke gjort det, men deter ikke noe å gjøre med nå.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Det er ikke det jeg reagerer på Mrs Rincewind.. Mulig jeg formulerte meg litt dumt i innlegget.. Men når jeg var på sjekk så sa de at alt så bra ut og jeg måtte ringe om jeg følte meg verre. Men nå står det plutselig i journalen min at jeg har begynnende sv forgiftning..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Skjønner godt at du blir forvirret av dette... De burde jo fortalt deg dette på sykehuset! Veldig mystisk spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Sykehuset har åpenbart ikke forklart deg godt nok hva dette dreier seg om. Men nå når hodepinen er verre, så må du ringe og få en vurdering over telefon om du skal komme inn til kontroll. Og de har jo forsåvidt bedt deg ta kontakt om det skulle bli verre.... Urin og blodtrykk får du ikke sjekket hjemme selv og det vil de nok vite hva er. Magesmerter? Ring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå