babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 jeg ble ringt opp på lille julaften av se og hør om at di hadde fått et tips om meg at jeg er snart 3 barns mor å nylig fylt 22 år har en sønn på 7 år å ei datter på 4 år å venter nr 3 i mars har vært i seoghør i 2003 pgr av at jeg var 15 år å fikk min sønn synest det er ganske artig jeg Han kommer denne måneden for å ta bilder av meg å barna mine bor i en liten by og vet det blir mye snakk men heldigvis så bryr jeg meg ikke om det ville bare dele min glede hehe ha en fin fin helg alle på BIM
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Stilig:) Skal se etter deg, jeg:) Kremt, når jeg sitter hos tannlegen altså. For jeg kjøper det ikke, jeg heller....
T#3 Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Så artig:) Du får si fra når det nærmer seg utgivelse - for akkurat som Mrs Rincewind så skal jeg lese det hos tannlegen, eller kanskje legen:) Lykke til! PS: Liker det du sier om at du ikke bryr deg om hva andre mener/sier!
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Så gøy! Jeg og liker at du ikke bryr deg, det ser jo ut som om dette er noe du takler bra, så stå på!
baby nr 3 på vei! Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Så gøy! du kan jo slenge inn ei melding her når du vet hvilket blad det blir, så kan jeg kjøpe det. som alle andre her inne kjøper jeg heller ikke se og hør. Stå på og ikke bry deg med hva andre sier. Jeg har selv akkurat fylt 20 år og har nr. 3 i hendene om 4 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå