Gå til innhold

skal i se og hør :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble ringt opp på lille julaften av se og hør om at di hadde fått et tips om meg at jeg er snart 3 barns mor å nylig fylt 22 år :) har en sønn på 7 år å ei datter på 4 år å venter nr 3 i mars :) har vært i seoghør i 2003 pgr av at jeg var 15 år å fikk min sønn :) synest det er ganske artig jeg :) Han kommer denne måneden for å ta bilder av meg å barna mine :) bor i en liten by og vet det blir mye snakk men heldigvis så bryr jeg meg ikke om det :) ville bare dele min glede hehe :) ha en fin fin helg alle på BIM :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig:) Skal se etter deg, jeg:)

Kremt, når jeg sitter hos tannlegen altså. For jeg kjøper det ikke, jeg heller....:D

Skrevet

Så artig:)

Du får si fra når det nærmer seg utgivelse - for akkurat som Mrs Rincewind så skal jeg lese det hos tannlegen, eller kanskje legen:)

Lykke til! PS: Liker det du sier om at du ikke bryr deg om hva andre mener/sier!

Skrevet

Så gøy! Jeg og liker at du ikke bryr deg, det ser jo ut som om dette er noe du takler bra, så stå på!

Skrevet

Så gøy!:D du kan jo slenge inn ei melding her når du vet hvilket blad det blir, så kan jeg kjøpe det.:P som alle andre her inne kjøper jeg heller ikke se og hør.:) Stå på og ikke bry deg med hva andre sier.:) Jeg har selv akkurat fylt 20 år og har nr. 3 i hendene om 4 mnd!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...