The Bad Gal Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Kulde er relativt.. 20 grader: Italienerne sover med to laken 19 grader: Spanjoler tar på seg varm genser (hvis de kan finne en) 18 grader: Franskmenn slår på varmen 15 grader: Trønderne spiser is Spanjoler planlegger ferie i Australia 10 grader: Trønderne drikker utepils 5 grader: Italienere skjelver ukontrollert 3 grader: Nordlendinger bader Italienske biler starter ikke 2 grader: Nordlendinger går på utekonsert 0 grader: Vannet fryser Du kan se pusten din Nordlendinger tar på T-skjorte -5 grader: Du planlegger sydentur Vannet fryser i Nord-Norge Franske biler starter ikke -10 grader: Politikerne begynner å snakke om uteliggerne Katten insisterer på å sove i sengen sammen med deg Amerikanske biler starter ikke -15 grader: Tyske biler starter ikke -20 grader: Oslofolk klynker uavbrutt Svenske biler starter ikke Spanjolene opphører å eksistere Trøndere måker snø av taket Nordlendinger prøver å slikke på metallobjekter -25 grader: Øynene dine fryser fast når du blunker Katten insisterer på å sove inne i pysjen din Politikerne gjør faktisk noe for uteliggerne Nordlendinger lukker baderomsvinduet -30 grader: Du kan kappe pusten din i biter og bygge en iglo Franskmenn forsvinner Nordlendinger knepper den øverste knappen i skjorta -35 grader: For kaldt til å tenke Du planlegger et to uker langt varmt karbad Japanske biler starter ikke Nordlendinger tar på seg en varm genser -40 grader: Helvete fryser Isbjørnene drar på sydenferie Nordlendinger bestiller kakao på fotballkamp
Turid Laila Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Pføy, mitt franske "glis" starter selv med den kulda vi opplever i "nabolaget" for tiden. Nedi Røyken sentrum var det forresten -28, og doningen startet like herlig! Go'ingen sin det tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Haha, denne likte jeg=) Fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær sa alltid min mor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå