NostraStoria Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Noen som kan anbefale en akupunktør? Hva er ca pris? Hehe, begynner å bli desperat etter modning ja.
LilleFrøkenL Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Jeg vet at en jordmor i sandnes gjør det..men vet ikke om du må gå til henne fast for å få det hos henne..så er det ei i stavanger,Lillian Manger Rørosgaard,se på mammasnart.no! Begge skal være veldig flinke=)
b77h Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Jeg kan anbefale Henriette Kastellet i Stavanger. Hun er veldig flink, behagelig og hyggelig - og jeg vet hun har mye erfaring med gravide og folk som prøver å bli det. Og hun jobber tett med jordmødrene på MammaStork, som holder til i samme bygg.
Mammas lykkebarn Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Få inn på denne adressen og ta en titt. Har hørt mye positivt.... www.lokal-avisen.no/news.php?id=1214
Sniff77 Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg gikk til www.mammasnart.no ved førstemann. Tror det var tre ganger og etter siste gang hadde jeg 3 cm uten en ri ;-) Fødte dagen før UL termin.
mammaen til 2+1 Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Mamastork har også. Samt noen "vanlige akupunktører". Det går an å høre med jordmoren din om hun vet om noen også. Hun jeg var hos, husker ikke navnet nå var utrolig flink.. var der kun 2 ganger før jeg fødte og startet fødsel i uke 39 med 4 cm! Vannet gikk.
NostraStoria Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2010 Har til nå hørt en del bra om Mamastork, får ta en tlf dit i morgen tenker jeg Takker for alle tips, jenter! Skulle vel ha begynt før, men har hele tiden vært litt skeptisk til modningsakupunktur da det ikke har noen dokumentert effekt. Nå til uka er jeg i uke 41 og ennå ikke moden - trodde ikke det skulle være så langt i fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå