ida87_thea_andrine Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hei=) Jeg har termin ut i fra ul 15.mai, men siste mensen første dag var 20 juli og jeg vet jeg kan få sen eggløsning og jeg vet jeg hadde el slim ca på dag 25, men vet ikke om jeg hadde el før eller etter. legen samt jordmor mener jeg bare har en liten baby og at jeg har termin 27.04.2010 og det er jo litt forskjell mellom 27.april og 15.mai og jeg tenker at hvis jeg har gått til 15 mai så er jo jeg egentlig gått på "overtid" og det blir jo helt feil hvis jeg skal gå enda 14 dager over bare for at jeg har en litt mindre baby!?! hva skal jeg tro??
*lykkebaby*!FØDEKLAR! Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Be om en UL til for å se hvordan det ser ut da. Dersom din og jordmors termin stemmer, må du ikke gå til overtid på 15.mai - da må du få hjelp av jordmor til å presse litt på sykehuset. :-)
mamma00 Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Hei! Det høres for meg ut som om du kanskje har termin et sted i mellom de to tidspunktene, for jeg tror ikke eggløsningen var langt unna dagen da du merket slimet - sånn er det iallfall for meg! Men jeg er helt enig med hun som svarte over; be om en ny UL for å sjekke. 15. mai hørtes uansett lovlig sent ut, og det er skummelt å gå for langt over termin. Forhåpentligvis setter imidlertid fødselen i gang av seg selv til riktig tid, og så blir dette et rent akademisk spørsmål, helt uten betydning! Lykke til uansett!
ida87_thea_andrine Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 ja, skal få ny ul så jeg håper det ordner seg, men jeg tror jeg går ut i fra min termin... så da er jeg vel 24+4 istede for 22+1 da=) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå