Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Her blir det : Biff med fløtegratinerte poteter,brokkoli,løk,tomat og peppersaus. Rødvin og masse levende lys Gleder meg .
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Idag slår jeg til med stek.. Kokte poteter, gulrøtter og blomkål. Haha, dette kan jo bare gå en vei, jeg er en katastrofe på kjøkkenet, men skal da prøve å få det spiselig, om ikke så har jeg nr til peppes på speed-dial..
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Har spist ut jula i dag og nå er jeg bare kvalm:( Spørs om det blir plass til noe middag i dag, hehe!
Full house Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Vi skal (desverre må jeg si) spise opp den stjålne kyllingfilèten, så får vi se om det blir en hjemmelaget pizza i morgen!
Lemonia Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Hjemmelaget pizza med spekeskinke, oliven, cherrytomater og ruccola.
Gumman :-) Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Her blir det pannekaker med flesk og syltetøy til middag... Og ost og kjeks til kveldskosen!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Av alle ting: Falukorv stekt i skiver i panna, tomatbønner og ovnsstekte poteter! Fordi jeg fikk et nostalgisk blaff på butikken og mamma lagde dette nå og da. I kveld kommer den virkelig maten på bordet hos venninna mi, bacalao, foccacia og god vin.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #12 Skrevet 8. januar 2010 Her blir det enkelt..Skinke/makaroni i form:=)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #13 Skrevet 8. januar 2010 Tikkamasallagryte med kylling :-) Mangler bare tilbehør, salat kanksje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå