Gå til innhold

kommer snart??


thankful

Anbefalte innlegg

Hei!

Onsdag kveld hadde jeg ekstremt sprengt mage, som en slags ballong, totalt "sprekkferdig", -var et rart fenomen. Både mannen min og søstern min bemerket at magen så veldig spesiell ut. I løpet av natten kom det masse hvitt slim og i går, torsdag, var det stadig mye utflod i løpet av dagen, og plutselig oppdaget jeg at det var bittelitt blod der også! Veldig lite, men likevel. Så jeg ble superglad og tenkte: NÅ starter det! :) I natt har jeg sovet ganske godt, sammenliknet med andre netter. Babyen rører mye på seg, urinen min er mye mørkere enn den pleier og lukter litt, pluss at jeg har en del mensmurringer (har alltid lurt på hva det egentlig er, -men satser på at det er dette; at det gjør litt vondt nedover i magen og underlivet, men ingen tydelig smerte i den forstand.. mer ubehag, liksom). Har også vondt på et spesielt punkt bak i ryggen. Er det andre som har det på samme måte eller som har noen formening om hvor lenge det kan gå før fødselen starter? Jeg syns dette er veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...