Gå til innhold

Inspirert - hvor lang tid bruker dere om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker dere fra førstemann i huset våkner til sistemann er ute av døra på en vanlig morgen? Og hvor mange barn har dere i hvilken alder og jobber den ene av dere eller begge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to barn 6 og 8. Bruker alt fra 20 min til 1,5 time.

Skrevet

Det er berre viss eg er åleine, at eg ordnar med vesla om morgonane (sambuar jobbar i nordsjøen). Då pleier eg å stå opp halv 7, ordne meg sjølv, vekke jenta på 2 år ca. kvart på 7 og gå ut døra kvart over 7. :) Eit race, med andre ord! Då har eg ordna med klær, matpakke og sekk dagen før. Vi står nærmast rett opp og går ut døra! (Vasker og steller oss før vi kler oss, sjølvsagt.) Frokost får vesla i barnehagen, eg spiser på jobb. Heldigvis er dette berre 4 veker pr. 3 mnd, og berre 3-4 dagar i veka desse 4 aktuelle vekene. Jobbar 4 dagar i veka, og ein av dei byrjar eg seint (halv 10).

Til vanleg står eg opp åleine og går på jobb, mens pappa og vesla pleier å sove til rundt 8-halv 9, og er i bhg ca. halv 10.

Skrevet

25 min fra vi står opp til vi er ute. 2 barn. 1 og 3 klasse. begge voksne jobber.

Skrevet

minst 1,5 time, men da er det lagt inn litt kaffe/tv/snakke tid:)

Skrevet

Mellom 35- 45 min. Jobber begge to og har en gutt på 4 år. Som kan være vrang på morgenen.

Skrevet

Jeg er førstemann opp (skal først avgårde, så jeg står opp og går i dusjen før de andre står opp) og jeg står opp 05.45. Så står de andre opp og det går slag i slag til sistemann er ute av huset kl. 07.15. Vi føler vi har helt greit med tid på morgenen.

Vi jobber fullt begge to og ungene er 18, 15, 13, 11, 9, 7, 6 og 4 år

Skrevet

ca 1 t og 15 min fra enten mannen eller jeg står opp og til sisteman er ute, eventuelt sitter på hjemmekontoret. Ca 1 time fra ungene står opp.

Skrevet

Har foresten 2 barn, en på 3 og en på 4.

Skrevet

Førstemann går ut av døren klokken 02.30- sistemann er ute av døren 07.20. ca. fem timer da.

1. barn på to år, to voksne med 100%jobb.

Skrevet

Jeg jobber døgn borte (3 eller 4) og er hjemme en uke hver gang jeg har fri. Når jeg er borte står sambo og treåringen opp, spiser, kler seg og reiser til barnehage / jobb i løpet av en time. Når jeg er hjemme hopper sambo ut av senga 15 min før han må være ute av døra, kler seg, drikker et glass melk og pusser tenner før han drar på jobb, mens vi bruker et par timer på rolig morgenstell og frokost før jeg kjører treåringen i barnehagen:)

Nå er jeg gravid og har fri pga risikoutsatt yrke, så jeg er hjemme og ruger, og gutten er en del med meg rundt omkring, og noen korte dager i barnehagen.

Skrevet

har dere 8 unger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...