*December_Wish* Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 hvordan syns dere dette funket? mange behandlinger? og er det veldig vondt? * er litt pinglette med nåler gitt, men fortsatt lyst å teste dette* hmhm
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Jeg tør ikke å la være å ta denne gangen hvertfall;) Jeg hadde to behandlinger. Kom inn på sjukehuset med 7cm åpning, hadde ikke noe særlig vonde rier da. I tillegg kom hun 8dager før termin. Jeg vet jo ikke om det var modningsakupunkturen 100% sikkert, men synes det er verdt å prøve. Jeg var også skeptisk til nåler, men det var ikke vondt i det hele tatt. Lykke til:-)
Elis84 Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har tatt tre behandlinger denne uken og idag hadde jeg to cm åpning, en cm lang livmorhals og helt moden. Er 39+1 idag, er ganske sikker på at det er nålene som har gjort meg så moden.. Jeg syns ikke det var vondt i det hele tatt! Nålene er så utrolig tynne.. Anbefaler modningsakupunktur! Lykke til!
Lykke!!! Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Når er det vanlig å starte opp med modningsakupunktur da? Hvor mange uker før termin?
fremtidoghåp Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Mellom uke 35 og 37. Litt ulik praksis rundtomkring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå