Gå til innhold

Hvor langt opp kjenner dere livmoren nå ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt overrasket her om dagen da jeg plutselig kjente en hard klump omtrent som en stor grapefrukt nært opptil navelen. Dette var om morgenen, da jeg var sulten. Trodde at livmoren akkurat var kommet over skambenet, men tok hvis feil :) Er i uke 14 og har født før:)

Hvor langt opp kjenner dere livmora nå, og hvor langt er dere på vei :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rett under navelen, uke 18+4 :)

Skrevet

min er ca 2 cm over navlen=) ut i fra ul termin er jeg 22+1

Skrevet

Jeg er nok godt polstret for jeg kjenner ingenting:) jeg har normal vekt, men kjenner den ikke alikevel. Er 17+4

Skrevet

om mårran er den ved navelen, seinere på dagen ca 4 cm under navelen.

Er i uke 15:o)

Skrevet

ca 1 cm under navlen.. akkurat der den skal være ifølge jordmor. er 18 + 1..

Skrevet

Da er det likens som med meg, livmoren min "detter" liksom ned etter at jeg er stått opp om morgen. Da klarer jeg ikke å kjenne den like godt som når jeg våkner om morran.. Merkelig det der :))

Skrevet

Jeg var hos jordmor når jeg var 12+5, og da kjente hun den like under navelen, og vi hørte hjertelyden, men hun trodde, ut ifra livmorens "beliggenhet" og stedet baby'n lå at kanksje jeg var lenger på vei, men vet ikke..

Vi fikk se det på ul sa hun, noe jeg skal til torsdag.

Foreløbig (uten å ha hatt ul enda) er jeg 18+2 idag.

Men åssen kjennes den ut??

Er førstegangsfødende :)

Kjenner junior hver dag :) Blir bare mer og mer aktiv han/hun :D

Veldig moro det her :) En utrolig følelse :D

Skrevet

min er ca 2 cm over navlen. jeg er 18 uker på vei.. men er ikke det litt rart at min er ca 2 cm over navlen? jeg ser at noen skriver at deres er på ca samme sted som min og er 22 uker og noen sier de er 18 uker og da ligger de under navlen?

jeg er annengangs gravid..

Skrevet

Jeg er i uke 18+6 i dag og livmoren er over navelen, noe den har vært siden uke 12 eller no.. Etter det har livmoren vært noenunde samme sted over navelelen, men vokst utover istedet for enda mer oppover!

Jeg har 1stk(!) gutt inni her av helt normal størrelse, så livmormålet er visstnok svært individuelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...