Molait Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Fått rekv. aner jo ikke hvor ringe. Hva har dere av erfaringer? eller viten? Noen tips/råd?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Hva er det su skl trene/behandles for da?
Molait Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 Glemte jeg å skreive..hehe. For bekkenløsning. (eller kan være låsning for alt jeg vet) Bekkenplager sier vi:) Leger har skrevet bekkenløsning da, men synes de skriver det uansett jeg.
fjollefrua Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 spørs jo litt hvor du bor da, men du har på skjetten og i lillestrøm vet jeg ihvertfall...
mamman til to gutter Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har vært hos Lene Negård på Lillestrøm Fysikalske Institutt (på Åråsen) http://www.lfi.no/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=40 og har vært veldig fornøyd med henne. Har egentlig gått hos henne med noe annet, men vet hun er flink med bekkenløsning også.
Trolleliten Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Jeg var hos legen i går og fikk rekvisisjon. Hun anbefalte meg en på Lørenskog som skulle være veldig flink. Ulike former for gruppetrening/ indiviuelt osv. Men, det er kanskje litt langt å reise?
Molait Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2010 Takker for svar:) Jeg bor jo i området nevnt over da..hehe. Og beregner kjøre bil så derfor jeg spurte etter steder i disse kommunene:) Er jo så snørråførti mange å ta av så vet ikke helt hvorhvahvem velge. Ofte er vel bassengtrening i kombinasjon med behandling? Bestiller man det utenom eller er det noe som går gjennom fysioterapauten?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Skal på gruppefysio på Lørenskog. Var der sist også. Kan anbefales det. Der kan man trene i gruppe, få individuell behandling og gå på bassengtrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå