Gå til innhold

Hva tror dere om denne vogna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så grei ut den, men er skeptisk til navnløse vogner.

For meg er rykte og vekt en stor del av avgjørelsen og det er jo umulig å sjekke på en slik vogn.

Utseende er ikke alt.

Skrevet

Sikkert billig og grei den, ikke noe vogn jeg ville hatt men.. Spørs jo hvor mye du skal bruke vogn, hvor du bor osv..

Skrevet

Den ser jo grei ut, men som det også blir sagt over, jeg er litt skeptisk til vogner uten "navn". Jeg liker å kunne søke nærmere informasjon om ting jeg kjøper, spesielt til barnet mitt

1500,- er jo ikke allverdens pris for en duovogn, så man går jo ikke på den store smellen om den ikke skulle svare til forventningene.

Skrevet

Fronten ligner en safari gt, og bakparten ligner noe helt annet.

Jeg vill ringt og spurt om merke og modell før kjøp.

Er dette en tysk kopi-vogn som selges av større tyske nettbutikker hadde jeg ville kjøpt vogna.

Er dette, som jeg misstenker, ei østblokkvogn, ville jeg sagt nei, pga for dårlig kvalitet bl a på demping og sømmer.

Skrevet

Jeg er også skeptisk til navnløse vogner:-) Derfor måtte jeg spørre om noen kjenner den;-)

Vi har ei Emmaljunga smart duo som skal brukes til daglig, dette blir ei sånn byvogn, og dra i butikken vogn.

Selger sa den var kjøpt av en norsk forhandler på nett, og at den veide ca 4 kg (?) og at den var god å kjøre med:-) Den er jo ikke en vintervogn da;-)

Skrevet

Vel, 4 kg nekter jeg å tro at den veier. Det er jo ingenting ...

Som ekstravogn kunne jeg ha kjøpt den, som hovedvogn, nei.

Også ville jeg bedt om å få bilde av den aktuelle vogna, ikke bare reklamebilder av en lignende vogn.

Skrevet

Den veier iallfall IKKE 4 kg.

Jeg har en MacLaren trille uten regulering i ryggen og den er enormt lett, 3.9 kg.

Så hvis dere ikke har missforstått hverandre så er det at hun lyver på vekta grunn i seg selv til å løpe.

Skrevet

Jeg tror mer på 14 kg....

Skrevet

Takk "Babyønske" :-) Jeg har googlet for å finne vogna på nett, men måtte gi opp:-p

14 kg var et godt forslag ser jeg;-)

Det ligger bilder av den vogna i annonsen også:-) Ikke bare reklamebildet:-)

Skrevet

sikkert en fin vogn men jeg har ikke serlig god erfaring med navnløse eller ukjente merker. da de ofte etter min erfaring er tung. går lett i stykker og det er vankelig å få tak i nye deler så de kan repareres skikkelig.

det er min erfaring da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...