Gå til innhold

Prisen for dagens beste innlegg går til:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette innlegget skrevet av Annie 13:34 :

"Vi gikk tur, og plutselig var det noen som begynte å skyte opp raketter 20-30 meter borte. Hørtes ut som det var krig... Jeg går i 3. trimester. Kan dette ha påvirket barnets hørsel i noen grad? Barnet er jo forsåvidt under hud og i vann, men allikevel var det svært høye smell."

Diplom og hørselvern kommer i posten :D!!!

(link til tråd: http://www.dinbaby.com/forum/thread/141239230 )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, syntes egentlig det var litt søtt sagt jeg da :o)

Skrevet

Morsomt og litt søtt ja :D

Gjør seg med en god latter på tampen av uka!

HI

Skrevet

huff.. det er da alt en skal lure på også. det er jo ikke godt å gå å bare lure heller da.. bedre å spørre! er det ikke noe som heter at ingen spørsmål er for dumme? en vil jo bare alt det beste for barnet sitt!

men det var jo litt morsomt da.=)

Skrevet

Ja, det gjør det :o) Bare håper hun som skrev det kan le litt av det hun også :o)

Skrevet

Og alle trodde det var HI i den tråden som skrev dette;) hehe....

Det var det altså ikke, sånn til info:)

Skrevet

Hahahahahahahahahaha!Sitter her alene men skrik ler godt nå! ja,skikkelig søtt innlegg,skrevet av en førstegangs får vi håpe;)

Skrevet

Datteren min var med på skytebanen helt fram til to uker før fødsel. Det er sikkert derfor hun i en alder av 3 år bare hører det hun vil.

Dagens søteste innlegg var det i alle fall :)

Skrevet

Det er klart :D

Men denne var så morsom at jeg klarte ikke å la den være

HI

Skrevet

Det fikk jeg med meg. At det ikke var trådstarter som skrev dette innlegget.

Gøy var det lell!

HI

Skrevet

Nei, for jeg var trådstarter(HI) i den tråden, og jeg er ikke gravid;) hehe.... da hadde jeg vel ikke spurt om hva boten kunne bli, men om det kunne skade fosteret......hehe..... Ja, det var litt artig:) Enig i det:)

Skrevet

Var derfor jeg skrev "Annie 13:34" i innlegget slik at folk skulle se at det ikke var du, som HI, som hadde skrevet dette. Håper de fleste forstod det :D

God helg, snuppa!!

HI

Skrevet

Helt sikkert! *hihi*

HI

Skrevet

Ett søtt innlegg fra en sikkert veldig søt omsorgsfull mor. Kan ikke få kritikk for å ikke bry seg, da!

Skrevet

Var ikke ment som kritikk, mer som en kuriositet :D

HI

Skrevet

Eller latterliggjøring...

Skrevet

Ha litt humor da! Kan ikke bare være seriøs på en fredag :D

HI

Skrevet

Det var jeg, 13:51 som spurte om rakettene kunne skade fosteret i den andre tråden. Så da lurer jeg på hva som egentlig er greia med dette, dersom du ikke vil diskutere saken seriøst ut fra linker. Som det står, er spørsmål om støy noe som jordmødre regelmessig svarer på!

Skrevet

Har du drukket? Hilsen meg som skrev innlegget du ville gi en "pris" til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...