Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Blir litt fasinert av Studio 5 programmene. Mye av det tror jeg ikke på..noen merkelige gjester der av og til..virker ruset på kjemiske ting. Men jeg tror at det går an å ha en form for kontakt eller følelse for de som er døde. Dette siden jeg har følt at min svigermor hjelper meg selv om hun er død. Jeg var veldig redd for å miste henne. Hun var veldig viktig for oss alle. Da hun døde levde lysene i huset sitt eget liv. Spottene stod med flomlys, blinket og det var ingenting galt med pærene. Dette etter at jeg bad om ett tegn fra henne, mest på gøy. Vi måtte slå av strømmen for at lysene skulle oppføre seg normalt. Når jeg har hatt det vanskelig så har jeg bedt henne om hjelp..og tenkt at jeg er helt på jordet. Men plutselig har jeg fått roen og tatt en avgjørelse spontant. Virker som hun er der for oss enda. Jeg er overhodet ikke synsk men ville gjerne tatt imot litt kontakt. Kan jeg lære meg å kanalisere for å se henne bedre? Hvordan gjør man det?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 først og fremst; dette er ikke noe man kan lære fra bunnen av, man må ha "anlegg" for det i seg fra før... om man har dette, så finnes det kurs.. men vær SVÆRT nøye på hvilke kurs du går på! vil vel ikke bruke 800 kroner og lære sprøyt?? om man har anlegg for dette.. så kan man ha; varmende /healende hender ekstremt følelse av nærvær høre/merkre ting ingen andre merker osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå