Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Vi gikk tur, og plutselig var det noen som begynte å skyte opp raketter 20-30 meter borte. Hørtes ut som det var krig... Jeg går i 3. trimester. Kan dette ha påvirket barnets hørsel i noen grad? Barnet er jo forsåvidt under hud og i vann, men allikevel var det svært høye smell.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Kjære meg, tror du virkelig det??? Er du DUM?????
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Om barnet overlevde nyttårsaften så overlever den nok dette også
Full house Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Hahaha, sorry at jeg flirer. Men dette ble lit dumt, HI :-p
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er HI, og jeg er ikke gravid, så det var ikke derfor jeg spurte;) Jeg hørte bare en rekke smell ute. Et sånt batteri-greier som ble avfyrt. Og da tenkte jeg på at jeg har lest om at det blir bøter om politiet får vite det. Og så bare lurte jeg på hva moroa kostet i så tilfelle. HI
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Dumt? Er det ikke av samme grunn at man ikke skal bruke motorisert plenklipper mot slutten av svangerskapet? Heller ikke slipemaskiner osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå