Gå til innhold

99 dager igjen! Dere andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig kan jeg trekke fra +/- 10 dager siden jeg skal ha planlagt ks pga to tidligere hastekeisersnitt. Så da teller jeg 89 dager (!). Helt sykt hvor fort tiden går nå for tiden og det er nesten så jeg skulle ønske jeg hadde litt ekstra tid på meg. Men slik er det vel når man ha to små fra før og nok av baller i luften. Jeg regner med ks uke rett etter påske, så denne gangen blir det bypåske med bena høyt og så får andre kose seg på fjellet.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

96 dager igjen.

Har født 17 og 21 dager før med de to andre, så føler det nærmer seg med stormskritt nå.

Skrevet

194 dager til mitt lille frø skal komme :) syns det er alt for lenge he he.

Skrevet

Åh, 162... misunnelig.Jeg vil ha babyen min nå, jeg..

Skrevet

hele 159 dager igjen til prinsen kommer:)

Skrevet

141 dager igjen her til den lille jenta vår kommer. Håper tiden går fort :o)

Skrevet

126 dager igjen. ser fram til det er under 100 dager igjen.

Skrevet

92 dager til termin:) tiden går mye fortere denne gangen,og deilig er det:) har i tilegg kjøpt oss hus som vi pusser opp så blir opptatt hele januar og februar:) herlig=)

Skrevet

198 :-)

gutt06+spire april 2010=) : det hørtes litt slitsomt ut med oppussing og en treåring når du er såpass langt på vei ;) Lykke til! :)

Skrevet

174dager igjen ca :)

går unna

Skrevet

160 dager igjen :) Har vert på ul i dag å fikk endelig se at alt var i orden med den lille å at d var en jente. Kjempe fornøyd med det da jeg har en gutt fra før :)

Skrevet

183

Skrevet

146 dager. Var på UL onsdag, alt så bra ut og vi får en liten jente.

Skrevet

157 dager igjen... synes det går litt tregt nå... Men bare man kommer over 20 uker går det straks raskere:)

UL den 14., håper bare ikke jeg blir satt tilbake! Har blitt det i de to tidligere svangerskapene...

Skrevet

196... er a en stund igjen da, synes jeg....=)

Skrevet

130 dager igjen. Syns det går veldig fort. Jeg skal jo ta ks, så har nok litt kortere igjen.

Skrevet

106 dager igjen, fødte 20 dager før termin forrgie gang og tror at jeg kommer til å føde før denne gangen også :)

Synes tiden har gått veldig fort denne gangen :o)

Skrevet

96 dager igjen! det kan ikke gå fort nok..er ikke spesielt tålmodig av meg. vil se mitt lille nurk

Skrevet

191 dager her....leeenge ja !

Skrevet

190 dager her! Er jo lenge igjen men synst egentlig ukene flyr:) Har jo en liten en på 1,5 og jobb og da går tiden litt fortere enn forrige gang:)

Skrevet

103 dager igjen! Dette har gått kjempe fort!

Skrevet

108 dager igjen, å nå gleder jeg meg veldig til april:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...