Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Og jeg holder på å klikke!! Det er så utrolig vanskelig å holde seg unna godis! Har klart det med nød og neppe i 2 dager, men i dag er det verre.. Vi har sjokolade liggende i skapet, og jeg klør i fingrene etter å rive den opp og kaste den i meg....
Hildemor fra vest Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har vært flink hele uken siden lørdag nå. Begynnte et nytt og bedre liv etter at jeg følte vi levde på kjøttdeig og annen farstemat + at jeg var avhengig av sjokolade. Spiste og for sjelden. Begynnte bare tvert jeg på lørdag. Nå spiser jeg 5 måltid om dagen. Litt havregryn eller knekkebrød med ost til frokost+ en halv liter vann.Det samme til lunsj+ en youghurt, en banan som mellommåltid. God middag av rent kjøtt eller fisk og grønnsaker. Til kveldsmat spiser jeg en brødskive med magert pålegg. Har ikke hatt søtsug en eneste dag jeg og jeg er sjokolademons i utgangspunktet. Så jeg tror det er alfa omega å spise ofte men sundt
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er jo selvfølgelig relativt avhengig av svineriet jeg også... Men jeg blir liksom ikke mett på gulrøtter og mandler og yoghurt.. Det er sikkert godfølelsen fra sjokoladen jeg mangler. I morgen er det løøørdag og da er det godtedag her i huset fra nå av:) Gleder meg!!
solei Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Endelig en sukkerfri tråd. jeg hiver meg på. Har vært sukkerfri i perioder mange ganger. Holder i 2-3 mnd. Men problemet er at det er enten eller med meg! De første dagene er grusomme. Etter en uke pleier det å gå bedre. Gi oss styrke ilag!!!!! Jeg hater gullerøtter som erstatning. Youghurt funker når det verste er over. Fruktsalat kan være lurt. Ja, det er sukker i frukt. Men rett type. Kan ikke sammenlignes med sjokolade og snop. Selv om det er like nye kalorier så gir det mye vitaminer og riktig næring. Men jeg spiser sjeldent banan og druer! Til nød mandler og litt tørket aprikos...det er visst ok.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Vet ikke om dette er snillt eller slemt av meg, men kanskje dette kan hjelpe dere over det verste/videre: http://www.funksjonellmat.no/oppskrifter.php Det sukkeret de bruker her er visst ikke farlig eller usunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå