Mia29 Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Her nærmer det seg bursdag og vi blir ikke enige med oss selv om hvem som må inviteres. Mannen min har mest lyst til å bare be familien, jeg synes det hadde vært hyggelig med noen av "vennene" hennes i tillegg. Jeg orker ikke å ha to selskap, så hvis vi ber både familie og venner blir det rimelig mange. Kanskje ikek så gøy for beste- og olde-foreldre. Hva gjør dere andre?
*Lissi* Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Vi hadde familieselskap til våres. Vennene kom til kake dagen etter.
Line_78 Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Vi har bare hatt familieselskap med våre små enda. Dvs bedt besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarna. Nå blir eldste fire, og da får han ha barnebursdag. Har bedt guttene på avdelingen hans + bestevennen. Og så har vi bedt familie på middag dagen etter.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Barneselskap drøyes så lenge som mulig. her holdt det til 4 år. Ungen har uansett lite utbytte av bursdager før de blir 3 / 4 år og skjønner hva som skjer.
Fire småtroll Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Bare familie til 1-års dag.. Har ikke hatt barneselskap før 3-4 år vi.
Trollemor75 Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Vi tar det i 2 omganger. 1 selskap med barselgruppen og et med et vennepar som har et barn på samme alder. Ingen familie der vi bor.
erteposen + 4 Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Enten familie, eller venner. For meg høres det ut som stress med begge samtidig, også for barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå