Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i mammaulltighs / strømpebukser? Har prøvd alle de "vanlige" klesbutikkene; hm, kapp ahl, lindex, etc. har sjekket nettbutikker også. Finner det ikke noe sted. Noen med et stalltips? Bor i Oslo området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke funnet det fordi det ikke finnes. Noe sted. Damen som jobbet på dyre graviditetsbutikken på Glasmagasinet var også frustrert fordi de så gjerne skulle ha solgt slike tights!

Jeg bruker nå bomullstights fra H&M (som ikke tar jobben sin på alvor i 20 minus...!), ellers er stalltips å kjøpe herresuperundertøy/herreullundertøy en str opp siden det er mer å dra over magen.

Skrevet

jeg fikk kjøpt ullstrømpebukse på hm.......

Ellers bruker jeg ullundertøy fra Europris i litt stor str.. Godt og varmt

Skrevet

Hei

Butikken "Svangerskapet" på majorstuen har gravid strømpebukse i ullblanding med veldig god plass til magen, jeg er 34+3 og har enda mye å gå på i min:) Varm og deilig. Kostet 300 kr tror jeg.

Skrevet

Hmmm. Det er ganske utrolig at de ikke lager ullstrømpebukser til gravide nå midt på vinteren. Særlig nå når moten er tunika / kjoler over tights. Bomullstightsen fra HM holder jo ikke særlig på varmen og selv om jeg drar ull leggings over bena er det fremdeles kaldt. Får sjekke svangerskapet en gang til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...